Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگار به رئال بر نمی‌گردد

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین اودگارد قرار است یک فصل دیگر را به صورت قرضی در رئال سوسیداد بگذراند.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش‌های تازه از اسپانیا می‌رساند که مارتین اودگارد هافبک قرضی رئال مادرید می‌خواهد قراردادش را تا یک فصل دیگر در رئال سوسیداد تمدید نماید.

این ستاره نارویژی تابستان گذشته به تیم باسکی پیوست در حالی‌که قبل از پیوستن‌اش به رئال در سال 2015 یک فصل را نیز به صورت قرضی در هالند گذرانده بود.

View this post on Instagram

Miss it🏟

A post shared by Martin Ødegaard (@odegaard.98) on

زیدان برای فصل آینده برنامه‌ای برای ادغام اودگارد در میادین دارد و مربی فرانسوی در تابستان امسال آماده ترمیم اعضای تیمش است اما AS گزارش می‌دهد که به دلیل بیماری کرونا ویروس این لرزش تا پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به تعویق افتاده و در نتیجه این بازیکت 21 ساله تا جون 2021 در سوسیداد باقی خواهد ماند.

این گزارش می‌افزاید: این تصمیم میان هافبک مُهاجم و رئال مادرید مورد موافقت قرار گرفته که علی‌رغم توافق اولیه دوطرف حالا بر سر گزینه‌ای ماندن برای یک سال دیگر و در مورد شرایط و دستمزد با همتایان لالیگا در مذاکره مجدد صحبت خواهند کرد.

View this post on Instagram

Closer to our goal. We keep going🙌🏼 @realsociedad

A post shared by Martin Ødegaard (@odegaard.98) on

آ اس ادعا می‌کند که توافق نامه جدید احتمالاً مبتنی بر شرایط مشابه مندرج در معاملات قرضی فعلی اودگارد است که پرداخت 1.8 میلیون پوندی از سوی سوسیداد را نیز شامل می‌شود. با این وجود انتظار می‌رود مذاکرات تا پایان فصل لالیگا انجام نشود اما آنها می‌بینند که اودگارد در کنار سوسیداد باقی می‌ماند مگر اینکه در این بین جراحات یا شرایط غیر منتظره دیگری رخ دهد.

این بازیکن ملی پوش نارویژی در این فصل 30 بار برای سوسیداد به میدان رفته و 90 دقیقه کامل را در تمام دو بازی‌اش انجام داده و ثمر آن 7 گل و 8 پاس گل در همه رقابت‌ها بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала