Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول در تلاش معاوضه مانه و امباپه

© REUTERS / Carl RecineПолузащитник "Ливерпуля" Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле
Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری در انگلیس میگویند باشگاه لیورپول در تلاش برای معاوضه سادیو مانه و کلیان امباپه است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارشی که روزنامه دیلی میرور منتشر کرده است، باشگاه لیورپول میخواهد قبل از این که سادیو مانه با رئال مادرید و پس اس جی به توافق برسد، طرح معاوضه او با امباپه را پیش کش باشگاه پی اس جی کند.

به نظر میرسد دو باشگاه رئال و پاریسن جرمن با 150 میلیون پوند به دنبال خرید این مهاجم سنگالی هستند و در تلاش برای وسوسه کردن این بازیکن 28 ساله هستند.

باشگاه لیورپول اما اگر به فکر فروش این ستاره اش باشد، چیزی نزدیک به 200 میلیون یورو به جیب خواهد زد، اما مهم ترین مسئله این است که جای خالی او در تیم چگونه پر میشود.

با این حال لیورپول در فکر تمدید قرارداد نیز با مانه است و میخواهد قرارداد او را با دستمزد بالایی همانند قرارداد فن دایک تمدید کند تا او نیز مثل مدافع هلندی حقوق بالایی در این تیم دریافت کند.

در حال حاضر فن دایک با 250 هزار پوند در هفته بیشترین حقوق را در میان بازیکنان لیورپول دریافت میکند.

بهرحال لیورپول در صورتی که پی اس جی برای خرید مانه پیشنهادی بدهد، ترجیح میدهد به جای این که خود را بی مهاجم کند، طرح معاوضه با امباپه را به این تیم بدهد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала