Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استون ویلا 1 چلسی 2؛ برگشت به فوتبال با طعم پیروزی

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار چلسی
هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی اولین بازی خود پس از بحران کرونا ویروس را در زمین حریف به برتری رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در سی‌امین هفته از بازی‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان دو تیم فوتبال استون ویلا و چلسی در ورزشگاه "ویلا پارک" برابر هم زورآزمایی کردند که در نهایت این بازی را آبی‌های لندن به برتری رسیدند.

در این دیدار ابتدا دو تیم برای قربانیان کوید19 یک دقیقه سکوت کردند و سپس همه بازیکنان، کادرفنی و افراد حاضر در ورزشگاه بر ضد نژاد پرستی زانو زدند.

A post shared by Chelsea FC (@chelseafc) on

سپس بازیکنان دو طرف بازی را پر سرعت آغاز کردند که در مهم‌ترین لحظه و بر خلاف انتظار و جهت بازی استون ویلا توسط هاوس در دقیقه 43 نیمه اول را برنده شد.

در نیمه دوم فرانک لمپارد دست به تعویض زد و بازی را بیشتر در اختیار گرفت تا بتواند به برتری برسد که همان گونه نیز شد زیرا کریستین پولیسیچ در دقیقه 60 و اولیویه ژیرود در دقیقه 62 موفق به گل‌زنی شدند و بازی سرانجام با حساب 2-1 به نفع شیران لندن خاتمه یافت.

View this post on Instagram

Premier League restart: W! 🔥 #AVLCHE #CFC #Chelsea

A post shared by Chelsea FC (@chelseafc) on

با این نتیجه چلسی 51 امتیازی شد و در مکان چهارم جایگاهش را مستحکم‌تر ساخت و اما تیم ته جدولی استون ویلا با این شکست 26 امتیازی و در مکان نوزدهم جدول باقی ماند.

این در حالیست که در مهم‌ترین بازی امشب از ساعت22:30 به وقت کابل دو تیم فوتبال اورتون و لیورپول در گودیسون پارک به مصاف هم می‌روند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала