Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی موافقت کرد می‌ماند اما به یک شرط

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا و لیونل مسی کاپیتان این تیم برای تمدید قرارداد مهاجم آرجانتینی وارد مذاکرات جدید شدند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و لئو مسی پس از مهلتی تأیید کردند که مذاکراتی را درباره تمدید قرارداد این بازیکن آغاز کرده‌اند.

مذاکراتی بین رئیس باشگاه جوزپ ماریا بارتومئو و پدر این بازیکن خورخه مسی صورت گرفته و دو طرف در مورد شرایط اصلی این قرارداد به توافق رسیده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

این باشگاه دو سال تمدید پیشنهاد داده که این بازیکن در ابتدا با آن موافقت نموده، به این معنی که تعهد مسی در قبال این باشگاه تا سال 2023 خواهد بود اما مانند معاملات قبلی او گزینه پایان قرارداد دلخواه در هر فصل را می‌خواهد.

این مدت برای مسی غیرقابل مذاکره بوده زیرا او نمی‌خواهد به یک قرارداد بسته شود بلکه می‌خواهد بتواند در پایان هر فصل تصمیم بگیرد که آیا از نظر جسمی برای ادامه رقابت در سطح برتر مناسب است یا خیر و به همین دلیل همیشه یک بند وجود دارد تا در صورت مناسب بودن به او اجازه دهد آنجا را ترک کند.

 

دستمزد تغییر نمی‌کند

حقوق این بازیکن نیز بهبود نخواهد یافت و با توجه به تأثیر اقتصادی که همه گیری کروناویروس روی بخش مالی این باشگاه و کل دنیای فوتبال داشته در این باره نیز توافق میان دو طرف حاصل شده است.

با توافق مدت زمان قرارداد و حقوق این بازیکن، بارتومئو و خورخه مسی به بحث و گفتگو درباره سایر جنبه‌های قرارداد خواهند پرداخت.

دشوار است بدانید چه موقع موافقه خواهد شد اما طبق گفته منابع باشگاهی، مذاکرات بین دو طرف همه افراد درگیر با تمدید را خوشحال کرده و از شرایطی که مورد بحث قرار می‌گیرد به خوبی پیش می‌رود.

تمدید قرارداد مسی برای این باشگاه اساسی است به همین دلیل بارتومئو پس از تأیید ماندن این بازیکن تا سال 2021، بلافاصله کار خود را آغاز کرد و اگرچه همه معتقد بودند که وی بند را برای ترک کردن فعال نمی‌کند اما ترجیح می‌دهند موضوع بصورت قراردادی حل شود.

مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا و تراشتگن در آستانه توافق برای تمدید قرارداد

تجدید فوری دیگر

قرارداد دروازه‌بان مارك آندره تر اشتگن نیز در حال حاضر مسئله مهمی است كه مرد آلمانی قبلاً موافقت خود را برای تعلیق مذاكرات در هنگام بحران کرونا ویروس اعلام کرده بود.

با این حال اکنون با توجه به شرایط عادی نوبت به مذاکره مجدد رسیده زیرا مطالبات مربوط به دستمزد این بازیکن در حال حاضر اصلی‌ترین امری است که منجر به صحبت می‌شود که خود بارتومئو ممکن است برای رسیدن به توافق بین باشگاه و بازیکن وارد شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала