Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

آزمایش بمب نیمه اتوماتیک "گلدن هورد" در آمریکا + ویدئو

© Raytheonآزمایش بمب نیمه اتوماتیک "گلدن هورد" در آمریکا + ویدئو
آزمایش بمب نیمه اتوماتیک گلدن هورد در آمریکا + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این بمب که در مجموعه سلاح های با دقت بالا و نیمه اتوماتیک گلدن هورد (اردوی زرین) قرار گرفته است، "قوانین بازی" را تغییر خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Warthog، ایالات متحده با موفقیت آزمایش بمب جدید StormBreaker را انجام داد. به گفته توسعه دهندگان ، احتمال دارد این بمب حتی در تاریکی کامل اهداف متحرک را منهدم کند.

 براساس این گزارش، این بمب که در مجموعه سلاح های با دقت بالا و نیمه اتوماتیک گلدن هورد (اردوی زرین) قرار گرفته است، "قوانین بازی" را تغییر خواهد داد.

به گفته کارشناسان، این بمب با یک سیستم هدایت هوشمند مجهز است که می تواند از یک دوره معین منحرف شده، و به اهداف خود حمله کند.

آزمایشات این بمب در جون سال جاری آغاز شد، تکمیل ارزیابی قابلیت های StormBreaker باید تا پایان سال 2020 انجام شود. علاوه بر جنگنده‌های اف 15 ایگل، همچنین Super Hornet می تواند در بین دریافت کننده‌های این سلاح باشد.

در واقع در StormBreaker از دستاوردهای دهه 1980 استفاده شده است. بمب نامبرده به خودی خود می تواند اهداف از پیش انتخاب شده را با توجه به اولویت بندی انتخاب کند و به شما امکان می دهد مسیر هواپیماهای حامل را تنظیم کنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала