اگر می خواهید لاغر شوید، صبحانه آب بنوشید

© Depositphotos.com / Puhhhaاگر می خواهید لاغر شوید، صبحانه آب بنوشید
اگر می خواهید لاغر شوید، صبحانه آب بنوشید  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به عقیده دانشمندان جاپانی شما روزانه نیاز به نوشیدن چند گیلاس آب دارید تا بتوانید به طور موثر وزن خود را کاهش دهید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال رو، به عقیده دانشمندان جاپانی بلافاصله پس از بیدار شدن، باید به جای چای یا قهوه، یک گیلاس آب بنوشید. سپس می توانید تشناب برود دست، دهان و روی خود را بشوید. 

جاری شدن شراب از نل آب آشامیدنی در ایتالیا + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
جاری شدن شراب از نل آب آشامیدنی در ایتالیا + ویدیو
طبق گفته دانشمندان جاپانی، شما باید 45 دقیقه بعد از نوشیدن یک گیلاس آب، صبحانه خود را صرف کنید و بعد از صرف صبحانه، تا دو ساعت بعد غذا نخورید.

به لطف یک گیلاس آب روی معده خالی و یک رژیم متعادل ، بدن فرد شروع به کاهش تدریجی وزن اضافی می کند. با رعایت این قوانین، یک ماه بعد ، سطح شکر و فشار خون در بدن عادی می شود.

بر علاوه، طبق اعلام انجمن طب جاپان (JMA) ، آب ناشتا سموم را از بدن دفع می کند، سوزش قلب را تسکین می دهد و سوخت و ساز بدن را سرعت می بخشد.

قابل ذکر است، ارت دپلانکا دانشمند سویسی میگوید که متخصصین فعالیت 200 نوع حجرات مختلف را بررسی نمودند و تصادفاً سلول های بنیادی معمولی را مشاهده کردند که شبیه آديپوسيت ها، سلول های چربی بالغ می باشند، ولی وظایف دیگری را انجام می دهند.
تحقیقات نشان داد که این نوع حجرات به چربی تبدیل نمی شوند، بلکه مستقیماً رشد آنرا اداره می نمایند.

آنها می توانند چندین نوع مالیکول ها را تشخیص کند و سلول های بنیادی را وادار تبدیل شدن به آدیوسیت ها، چربی قهوه ای و جلد چربی نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала