Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال سوسیداد 1 رئال مادرید 2؛ پرواز کهکشانی‌ها از سن سباستین به صدر

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در ورزشگاه سن سباستین به برتری شیرین رسید تا صدر جدول را از چنگ بارسا خارج کند.

در سی‌امین هفته از بازی‌های لالیگای اسپانیا امشب ورزشگاه "سن سباستین" میزبان دیدار حساس رئال سوسیداد با رئال مادرید بود که سرانجام بازی با حساب 2-1 به سود کهکشانی‌ها به فرجام رسید.

در این دیدار ابتدا بازیکنان دو تیم به قربانیان کوید 19 ادای احترام کردند و سپس دو طرف کار را با سرعت آغاز کردند و روی دروازه همدیگر بارها فشار آوردند اما در نیمه اول گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این نیمه بدون برنده خاتمه یابد.

در نیمه دوم اما شاگردان زیدان توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بارها تا گل‌زنی به دروازه حریف نزدیک شدند تا این‌که با خطای بازیکن میزبان روی وینیسیوس جوینور داور نقطه پنالتی را نشان داد که سرخیو راموس آنرا به گل بدل کرد تا ضمن به ثمر رساندن 68مین گلش در لالیگا، رکورد رونالد کومان را شکسته و به عنوان بهترین مدافع گل‌زن تاریخ این بازی‌ها نام بگیرد.

ولی کاپیتان رئالی‌ها به دلیل مصدومیت در دقیقه60 جای خود را به ادر میلیتائو داد.

در ادامه زیدان بازهم تعویض‌هایی انجام داد تا بیشتر بر بازی تسلط داشته باشند تا این‌که کریم بنزما روی پاس والورده توانست برای بار دوم دروازه میزبان را باز کند.

نتیجه 2-0 دنبال می‌شد ولی میرینو در دقیقه 83 اختلاف را به یک گل رساند.

او روی پاس روبرتو لوپز صاحب توپ شد و به شکل تماشایی توپ را به زیر تاق دروازه کورتو از جای داد تا نتیجه 2-1 شود.

حساب کار تا پایان تغییر نکرد و سرانجام رئال با دو گل حریفش را از پیش رو بر داشت تا با برتری در این دیدار به صدر جدول لیگ تکیه بزند.

با این نتیجه رئال مادرید 65 امتیازی شد (هم امتیاز بارسلونا) ولی به خاطر پیروزی در بازی رو در رو صدر جدول را از حریف دیرینه‌اش گرفت تا با صدر نیشینی به جام لالیگا نزدیک‌تر از قبل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала