گازپروم برای ایجاد بزرگترین انحصار آماده شده بود

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر گازپروم برای ایجاد بزرگترین انحصار آماده بود
گازپروم برای ایجاد بزرگترین انحصار آماده بود
 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت گازپروم روسیه در فرآیندی پیچیده خود را برای انحصار کامل در صنعت نفت و گاز آماده کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک، بزرگترین پیمانکار گازپروم و در نهایت دارنده انحصار در این بازار ، شرکت تابعه آن، "گازپروم ستروی" خواهد بود که بر این اساس تمام سازمانهای عامل فعلی متحد خواهند شد.

خریداری بسته‌ی ریکاردی لوله‌های گاز توسط گازپروم روسیه - اسپوتنیک افغانستان
خریداری بسته‌ی ریکاردی لوله‌های گاز توسط گازپروم روسیه

این واقعیت که گازپروم در حال آماده سازی برای ایجاد یک خدمات دهنده واحد بود، نتیجه تغییرات بسیاری بود. طی شش ماه گذشته، مدیران ارشدStroygazmontazh ، Stroytransneftegaz و Gazprom Automation موقعیت های پیشرو در Gazpromstroy را اشغال کرده اند، اینها پیمانکاران اصلی شرکت روسی هستند.

علاوه بر این، ورا لوسوا، معاون مدیر کل اقتصاد و فاینانس Gazstroyprom، به عنوان مدیر کل Stroygazmontazh منصوب شده است. همه دریافت کننده سمت‌های جدید، در سمت‌های قدیمی خود نیز همزمان حضور دارند.

خود تشکیل پیمانکار بدون اعلام جزئیات انجام می شود. در نوامبر گذشته، شرکت Stroygazmontazh توسط فردی به نام الگا سافانووا از تاجر آرکادی روتنبرگ خریداری شد. این فرد به طور رسمی هیچ ارتباطی با گازپروم ندارد و برای شرکت کنندگان در بازار گاز شناخته شده نیست.

دیرتر مشخص شد که وامی توسط Gazstroyprom به او اعطا شده است که 49 درصد آن متعلق به شرکت گازپروم است و مابقی سهام آن به اشخاص ناشناخته که بطور غیرمستقیم با این شرکت در ارتباط بوده اند، مانند راننده اتوبوس تعلق دارد.

در یادداشتی درباره استفاده از اوراق بهادار یورویی در ماه فوریه، گازپروم برنامه هایی را برای ادغام پیمانکاران اعلام کرد، اما شرکت های خاصی را افشا نکرد. دلیل ایجاد ارائه دهنده خدمات واحد از این طریق مشخص نیست.

پیش از این گزارش شده بود که گازپروم از شکایت در مورد بزرگترین رکورد خرید لوله‌های خود ناراحت است. این شرکت این اقدامات را تلاشی برای مختل کردن اجرای پروژه های بزرگ سرمایه گذاری نامید و از سازمان فدرال ضد انحصار روسیه خواست تا این موضوع را در نظر نگیرند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала