Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد باور نکردنی یونایتد به «آنسو فاتی» از راه می‌رسد!

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و فاتی - بارسلونا
مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانۀ انگلیسی، باشگاه منچستریونایتد برای خرید پدیده باشگاه بارسلونا تصمیم عجیبی اتخاذ کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «اکسپرس»، بنظر می‌رسد که سران باشگاه منچستریونایتد انگلیس به شدت به آنسو فاتی علاقه مند است و قرار است هر کاری برای جذب این بازیکن انجام دهند.

مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای موندو: فشار یونایتد بیهوده است، فاتی آماده تمدید است

 این نشریه نوشته تمایل شیاطین سرخ به خرید بازیکن اسپانیایی بارسلونا به حدی است که حاضرند به خاطر او رکورد گران‌ترین خرید در فصل نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را بشکنند. این نشریه انگلیسی مدعی شده که منچستریونایتد برای خرید فاتی 17 ساله چاره‌ای جز پرداخت بند فسخ قرارداد او ندارد چون این تنها راهی بوده که باشگاه بارسلونا پیش روی تیم انگلیسی گذاشته و فسخ کردن قرارداد فاتی با بارسلونا هم 400 میلیون یورو هزینه دارد.

از سوی دیگر، از جانب بارسایی‌ها، فاتی بازیکنی غیرقابل فروش است و به همین دلیل او برای پیوستن به تیمی دیگر، به فرض اینکه خودش بخواهد، گزینه‌ای جز پرداخت شدن غرامت فسخ قراردادش ندارد. فاتی با وجود عملکرد خوبش در ابتدای فصل، در ترکیب اصلی بارسلونا جایی ندارد اما باشگاه به او چشم پشتوانه‌ای برای آینده نگاه می‌کند.

با این حال، شیاطین سرخ به جذب فاتی به چشم یک سرمایه‌گذاری بلند مدت و پشتوانه‌ای برای آینده نگاه می‌کند و به همین دلیل ممکن است که برای خرید او رکورد نقل و انتقالات را بشکند، رکوردی که در حال حاضر در اختیار نیمار و انتقال 222 میلیون یورویی او از بارسلونا به پاری‌سن‌‌جرمن است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала