Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین پیشنهاد یوونتوس برای جذب هافبک بارسلونا

© AFP 2023 / LLUIS GENEآرتور ملو بازیکن بارسلونا
آرتور ملو بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 باشگاه یوونتوس آخرین پیشنهاد خود را برای جذب هافبک بارسلونا ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «موندو دپورتیوو»، باشگاه یوونتوس برای جذب آرتور ملو، هافبک برزیلی بارسلونا آخرین پیشنهاد خود را ارائه کرد.

آرتور ملو بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
توافق بارسا و یوونتوس برای معاوضه بازیکن

بنا به گزارش های رسیده بیانکونری در آستانه توافق برای جابه جایی پیانیچ به نیوکمپ در ازای جذب ملو است. بانوی پیر در آخرین پیشنهاد خود اعلام کرد حاضر برای این هافبک برازیلی دستمزد سالیانه 7 میلیون یورو پرداخت کند. ملو اکنون در بارسلونا 2.2 میلیون یورو دریافت می‌کند و این پیشنهاد یووه 3 برابر دستمزد کنونی‌اش است.

 همچنین قانون مالیات در ایتالیا برای خارجی ها 30 درصد درآمد سالیانه است اما در اسپانیا این درصد به 46 می رسد. بنا به گزارش های رسیده بیانکونری در آستانه توافق برای جابه جایی پیانیچ به نیوکمپ در ازای جذب ملو است. در همین حال، فابیو پاراتیسی مدیر ورزشی یوونتوس روز دوشنبه در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت که این باشگاه در مورد معاوضه پیانیچ و آرتور مذاکراتی داشته است.

پاراتیسی در مصاحبه با اسکای اسپورت در این خصوص گفت:«مذاکرات ما با بارسلونا به صورت مداوم است اما در حال حاضر تیم ها درگیر مسابقات مهم خود هستند و ترجیح می دهیم که این دوران را پشت سر بگذاریم. بحث زمان نیست بلکه مهم این است که طرفین به توافق برسند و بازیکنان بتوانند در این زمینه رضایت همدیگر را جلب کنند."

بنا به گزارش ها توافقات بین طرفین انجام شده و تنها رضایت ملو برای انتقال به تورین باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала