Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

 بارسلونا – بیلبائو؛ آخرین مهلت برای انتقام از گربۀ سیاه

© REUTERS / Vincent WestИгрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao
Игрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امشب در جریان هفته 31 رقابت های لیگ اسپانیا، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در نیوکمپ به مصاف هم می روند.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌و‌یکم لالیگای، بارسلونا در حساس‌ترین دیدار میزبان اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نیوکمپ است.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توقف بارسلونا در زمین سویا؛ صدر به لرزه در آمد

آبی‌اناری‌ها در 34 بازی اخیر خانگی خود برابر بیلبائو حداقل یک گل زده اند و در این بازی‌ها میانگین ۲/8 گل را ثبت کرده اند.  همچنین آن‌ها در 4 بازی لالیگایی اخیر خود مقابل بیلبائو موفق به کلین شیت شده اند. بیلبائو هم پس از 10 بازی متوالی که موفق به برد نشده بود، در 5 بازی گذشته صاحب 3 برد و 2 تساوی شده است.

لیونل مسی در 10 بازی خانگی اخیر مقابل بیلبائو موفق به زدن 10 گل و ثبت 4 پاس گل شده است. او با زدن 21 گل، همچنان برترین گلزن این فصل رقابت‌های لالیگا محسوب می‌شود. کیکه ستین سرمربی بارسلونا در  8 دیدار گذشته که به عنوان سرمربی مقابل بیلبائو هدایت کرده، تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده و 3 تساوی و 4 شکست را تجربه کرده است.

Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
مسی از نبرد با سویا هنوز جراحت دارد

در این دیدار عثمان دمبله فرانسوی غایب بارسا است و سرخی روبرتو و فرانکی دی یانگ نیز به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بارسا را همراهی کنند. در آن سوی میدان هم یوری برچیچه، دروازه‌بان بیلبائویی‌ها به دلیل محرومیت غایب است. کاتالانی‌ها برای عقب نماندن از کورس قهرمانی، محکوم به شکست دادن بیلبائو در بازی امشب است.

بارسلونا علاوه بر بازی رفت که مقابل بیلبائو یک بر صفر تن به شکست داده بود، در کوپادلری امسال نیز توسط این تیم از دور رقابت‌ها کنار رفته است. این بازی تا حدودی برای آن ها حکم گرفتن انتقام از بیلبائو را دارد.

بارسلونا با 65 امتیاز، هم امتیاز با رئال مادرید و به خاطر بازی رودررو در رتبه دوم جدول لالیگا است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала