ترامپ اوباما را به خیانت متهم کرد

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisترامپ اوباما را به خیانت متهم کرد
ترامپ اوباما را به خیانت متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سلف خود، بارک اوباما را به خیانت متهم کرد و گفت، کارزار انتخاباتی وی در سال 2016 مورد نظارت قرار داشت.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی CBN News گفت، باراک اوباما در رابطه با تحقیقاتی مرتبط به تماس‌های کمپین 2016 وی ، مرتکب خیانت شده است.

رئیس جمهور آمریکا درباره اوباما گفت: "خیانت، خیانت، است. آن‌ها از کمپین من جاسوسی کرده‌اند. معلوم شد من درست می‌گفتم. بگذارید ببینیم اکنون چه اتفاقی برای آن‌ها رخ می‌دهد".

ترامپ: داعش را اوباما ساخت  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: داعش را اوباما ساخت

ترامپ در این مصاحبه گفت: "آن‌ها مدت‌ها در حال جاسوسی از کارزار انتخاباتی من بودند. در نهایت معلوم شد که حق با من است". رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد منتظر نتیجه تحقیقات مربوط به یافتن ریشه تحقیقات رابرت مولر، بازرس سابق وزارت دادگستری و سرپرست تیم تحقیقاتی در خصوص مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکاست.

 ترامپ و متحدانش مدتهاست مامورین پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، را به داشتن انگیزه‌های سیاسی برای تحقیقات در خصوص تبانی میان کمپین انتخاباتی او و عوامل خارجی برای دستکاری در انتخابات 2016 متهم می‌کنند. این تحقیقات از همان ابتدای ورود به کاخ سفید، ریاست جمهوری ترامپ را تحت شعاع قرار داد. رئیس جمهور آمریکا بار ‌بار با تکذیب هر گونه تبانی با روسیه برای پیروزی در انتخابات، از تحقیقات بازرس ویژه وزارت دادگستری به عنوان تعقیب توهمات یاد کرد.

سال گذشته میلادی، رابرت مولر با ارائه نتایج تحقیقات تقریبا دو ساله خود اعلام کرد موفق به یافتن مدرکی دال بر تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه برای تغییر در نتایج انتخابات 2016 نشده است.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала