Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابتلای مرد شماره یک تنیس به ویروس کرونا

© REUTERS / Gonzalo Fuentes Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже
Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آزمایش کرونای نواک جوکوویچ تنیسور مشهور جهان و همسرش مثبت اعلام شد و این ورزشکار نام آشنا و همسرش نیز به ویروس کرونا مبتلأ شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً مسابقات خیریه آدریا به ابتکار جوکوویچ و با حضور تعدادی از تنیس‌بازان صاحب‌نام مانند زورف، چیلیچ، تیم، دیمیتروف و برخی دیگر از ستاره‌های مطرح در بلگراد آغاز شد و قرار بود در چند شهر دیگر بالکان ادامه پیدا کند.

نواک جوکوویچ صربستانی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جوکوویچ هم برای مبارزه با کرونا یک میلیون یورو کمک کرد

این مسابقات اما به دلیل ابتلأ برخی از ستاره‌های مشهور تنیس متوقف شده است و بانی این مسابقات هم از ابتلای خودش به ویروس کرونا خبر می‌دهد.

جوکوویچ حالا چهارمین تنیسوری است که در جریان برگزاری مسابقات نمایشی آدریا به ویروس کرونا مبتلا شده و قبل از او دیمیتروف، چوریچ و ترویتسکی نیز از ابتلای خود به این بیماری خبر داده بودند.

جوکوویچ خودش این خبر را همگانی کرد و در این مورد نوشت:" به محض ورود به بلگراد آزمایش دادیم. نتیجه آزمایش من و همسرم مثبت از فرزندانم منفی شد. تمام کارهایی که طی ماه گذشته انجام دادیم از صمیم قلب و خالصانه بود. مسابقات آدریا با هدف ایجاد اتحاد و همبستگی و عشق در منطقه ما بالکان ترتیب داده شد".

این در حالی‌ست عدم رعایت موارد صحی در جریان برگزاری این بازی‌ها موضوعی بود که از همان روز اول مورد توجه و انتقاد بازیکنان تنیس و رسانه‌ قرار گرفته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала