Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوب به دوست‌داران بکهام و سریال پیکی بلایندرز + عکس

© REUTERS / Andrew MatthewsДэвид Бекхэм с супругой Викторией прибывают в качестве гостей на свадебную церемонию британского принца Гарри и Меган Маркл
Дэвид Бекхэм с супругой Викторией прибывают в качестве гостей на свадебную церемонию британского принца Гарри и Меган Маркл - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فصل ششم سریال پیکی بلایندرز در حال ساخت است و این احتمال وجود دارد که در آن داوید بکهام ستاره مطرح دنیای فوتبال نیز نقش آفرینی کند.

به گزارش اسپوتنیک، سریال پیکی بلایندرز، یکی از مشهورترین برنامه‌های تلویزیونی است که علاقه‌مندان زیادی در جهان دارد.

این سریال درام و جنایی که کارگردان آن استیون نایت است و 5 فصل آن تا به حال ساخته شده است، اگر ویروس کرونا شیوع پیدا نمی‌کرد، علاقه‌مندان شاهد فصل ششم آن می‌بودند اما حالا ساخت فصل ششم آن شاهد زیبایی‌های بیشتر خواهد بود زیرا بسیاری از افراد مشهور خواهان نقش آفرینی در این سریال جذاب اند.

افرادی چون اسنوپ داگ، جان تری، جولیا رابرتز، ساموئل ال جکسون، و برد پیت تا حالا برای نقش آفرینی در فصل ششم پیکی بلایندرز علاقه نشان داده اند و شایعاتی وجود دارد که داوید بکهام ستاره سال‌های نچندان دور فوتبال انگلستان و بازیکن اسبق باشگاه‌های منچستریونایتد، رئال مادرید، پی‌اس‌جی و میلان نیز در این سریال نقش بازی خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Peaky Blinders (@peakyblindersofficial) on

استیون نایت در آخرین گفت‌وگویش با آن‌که موضوع نقش آفرینی بکهام را تایید نکرد اما آن را به گونه صد در صدی رد هم نکرد تا احتمال حضور او اسنوپ داگ بیشتر از قبل قوت گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала