Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امشب زیدان برای کوبو برنامه‌ی خاصی دارد؟

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان در بازی امشب برابر مایورکا بر سر ستاره جاپانی "کوبو" حُکمرانی را اجرا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب رئال مادرید در زمین خودی برابر رئال مایورکا به میدان خواهد رفت که در این دیدار کوبو مورد توجه همه خواهد بود زیرا وینگر 19 ساله در حال حاضر از قرارداد قرضی در رئال مایورکا لذت می‌برد.

به گزارش آ اس، امشب رئال از مایورکا در حالی استقبال می‌کند که زیدان از این جدال به عنوان فرصتی برای اجرای حاکمیت بر کوبو استفاده می‌کند زیرا او قصد دارد این جوان را در فصل آینده به تیم اول برساند.

کوبو در 27 بازی در طول قرارداد قرضی خود در این فصل سه گل به ثمر رسانده است.

این نوجوان که توسط برخی به نام "مسی جاپانی" یاد می‌شود در ماه جولای پس از نتیجه گیری از رقابت‌های لالیگا 2019-20 به مادرید باز خواهد گشت.

کوبو در سال 2011 در 10 سالگی به آکادمی لا ماسا بارسلونا پیوست اما مشخص شد که این باشگاه اسپانیایی سیاست نقل و انتقالات بین المللی فیفا برای بازیکنان زیر 18 سال را نقض کرده به این معنی که وی مجبور شد به جاپان و به تیم اف‌سی توکیو برگردد.

او تابستان گذشته این انتقال را به مادرید انجام داد و پس از سه سال در کشور خود قلم روی کاغذ را برای امضای قرارداد 5 ساله گذاشت.

کوبو در طول قرارداد فصلی که در مایورکا داشت در لیگ برتر اسپانیا تجربه ارزشمندی کسب کرد.

مادرید می‌تواند چهارشنبه شب به صدر جدول لالیگا برگردد و در حالیکه مایورکا به شدت نیاز به پیروزی دارد، سه امتیاز برای آنها امنیت خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала