Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 2 – وستهام 0؛ امیدها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان زنده ماند

© REUTERS / MATTHEW CHILDSАтакующий полузащитник "Тоттенхема" Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды "Аякс" (8 мая 2019). Амстердам
Атакующий полузащитник Тоттенхема Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды Аякс (8 мая 2019). Амстердам - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاتنهام در ورزشگاه هاتسپر موفق به شکست وستهام شد و خودش را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام در هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه هاتسپر میزبان وستهام رده هفدهمی بود و موفق شد در پایان 90 دقیقه این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد.

در این دیدار که مورینیو برای نخستین بار تمام گزینه‌های خط حمله را در اختیار داشت، بازی بهتری به نمایش گذاشت اما در نیمه نخست موفق به باز کردن دروازه حریف نشد و با تساوی راهی رختکن شد.

در نیمۀ مربیان، آقای خاص با تغییر تاکتیک وارد زمین شد و بازی را بیشتر از نیمه نخست هجومی ساخت تا فشار بیشتری بر بازیکنان حریف بیاورد و سه امتیاز را کسب کند.

فشارهای بازیکنان تاتنهام کارساز بود و این تیم در دقیقه 64 توسط توماس سونچک که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، به برتری رسید تا فشار کمتری را در ادامه تحمل کنند.

پس از این گول تاتنهام نبض بازی را در دست گرفت و اجازه نداد تا بازیکنان وستهام به دروازه آن‌ها نزدیک شوند.

تلاش‌های تاتنهام برای رسیدن به گول دوم ادامه داشت تا این‌که در دقیقه 82 هری کین موفق به گولزنی شد تا آقای خاص از برتری تیمش مطمئن شود.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و تاتنهام با نتیجه 0-2 به برتری رسید.

با این پیروزی تاتنهام 45 امتیازی شد و به کسب سهمیه لیگ اروپا بیشتر از قبل امیدوار شد و وستهام با 27 امتیاز در رده 17 ماند تا همچنان یکی از گزینه‌های سقوط بماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала