Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترس از کرونا؛ رئالی ها نمیخواهند در انگلیس بازی کنند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع خبری مدعی است که باشگاه رئال مادرید به دلیل ترس از کرونا نمیخواهد در انگلیس با منچسترسیتی دیدار کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید باید خود را برای دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

رئالی که دیدار رفت را در برنابئو دو بر یک باخته اند، به نظر میرسد در مقابل تیم آماده پپ کار آسانی نخواهند داشت.

یوفا اعلام کرده است که قرار است 4 دیدار باقی مانده دور برگشت مرحله یک هشتم که دیدار سیتی و رئال نیز جز آن است در تاریخ های 7 و 8 آگست، مطابق با 17 و 18 ماه اسد برگزار شود.

بالاترین مقام فوتبال اروپا هر چند گفته دیدارهای مراحل یک چهارم تا فینال در در ورزشگاه‌های دالوز و ژوزه آوالاده واقع در پرتغال برگزار خواهد شد، اما تا کنون مکان برگزاری 4 دیدار باقی مانده دور برگشت یک هشتم نهایی را مشخص نکرده است.

برخی منابع خبری گفته اند این 4 مسابقه طبق برنامه در شهرهای از قبل تعیین شده آن میزبانی خواهد شد که بنابراین رئالی ها باید در زمین اتحاد به مصاف سیتی بروند.

اما نشریه اتلتیک مدعی است که مدیران رئال مادرید از یوفا درخواست کرده اند که این مسابقه نیز همانند دیدارهای مرحله یک چهارم تا فینال در کشور پرتغال برگزار شود، زیرا شیوع ویروس کرونا در انگلیس کماکان در درجه خطرناکی است و احتمال ابتلا شدن شاگردان زیدان به این ویروس کماکان وجود دارد.

یوفا تا کنون هیچ واکنشی به این درخواست رئالی ها نشان نداده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала