Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

می‌خواستم به تیم مورد علاقه‌ام در اسپانیا بروم؛ رئال نگذاشت

© AFP 2023 / Gerard JulienАтакующий полузащитник клуба "Реал Мадрид" Хамес Родригес
Атакующий полузащитник клуба Реал Мадрид Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خامس رودریگز هافبک ناراضی رئال مادرید از تمایل به انتقال به تیمی دیگر در اسپانیا خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، ارتباط باخامس رودریگز با سرمربی رئال مادرید زیزو تیره و تار شده و به نظر می‌رسد ستاره جام جهانی 2014 یکی از خروجی‌های سانتیاگو برنابئو در تابستان پیش رو باشد.

خامس رودریگز سال 2014 با ارزش 75 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید آمد ولی نتوانست زیرنظر زیدان به یک فرم خوب دست پیدا کند. او بیشتر بر روی نیمکت می‌نشست و به عنوان یار تعویضی وارد بازی می‌شد.

همین مسئله باعث شد تا رئال مادرید، خامس را به مدت 2 سال به بایرن مونیخ قرض دهد. او زمانی که از آلمان بازگشت دوباره نتوانست در ترکیب رئال مادرید جا پیدا کند و به یکی از خروجی های باشگاه لقب گرفته است.

وی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که تابستان پیش از تیم‌های اسپانیایی پیشنهادهای خوبی رسیده بود ولی رئال مادرید آنها را نپذیرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Fuori di Coppa (@fuoridicoppa) on

خامس در مصاحبه با سایت گُل کارکول گفت: "پیشنهادهای خوبی از تیم اسپانیایی رسید ولی مادرید آن را رد کرد. ترجیح می‌دهم که اسم تیم را نیاورم. من فکر می‌کردم همان تابستان خروج من از مادرید درست می‌شود ولی آنها اجازه به من ندادند تا به باشگاهی که دوست دارم بروم. آنها می‌خواستند مرا به تیمی دیگر بفروشند."

وی ادامه داد: "یک پیشنهاد هم از ایتالیا رسیده بود که اصلا مرا قانع نمی‌کرد. احساس خوبی به این پیشنهاد نداشتم و خورخه مندس نیز از یک پیشنهاد از چین صحبت به میان آورد. من نیز پاسخ دادم که به چین نخواهم رفت به این دلیل که هنوز می‌توانم در اروپا بازی کنم."

خامس در خصوص شرایط رئال مادرید نیز گفت: "هیچ مشکلی با زیدان ندارم. هر مربی ذائقه خودش را دارد و ما نیز رابطه‌ای معمولی داریم. من در حال تمرین هستم و هر موقع نوبت من شود بهترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت."

ستاره کلمبیا و آقای گل جام جهانی 2014 برزیل گفت: "به آینده فکر می‌کنم و می‌خواهم هر جا که باشم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. نمی‌دانم آینده چگونه رقم می‌خورم ولی اگر تیم بعدی را به من بسپارند تیمی را انتخاب خواهم کرد که توانایی‌هایم در آنجا به نمایش درآید."

اتلیکومادرید و اورتون از تیم‌هایی هستند که برای خرید وی علاقه نشان دادند. باید دید خامس رودریگز با آغاز فصل نقل و انتقالات چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала