Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

واکنش عاطفی یک سابقه‌دار جنگ به سخنان پوتین در رژه پیروزی + ویدئو

© Sputnik / Asatur Yesayants /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش عاطفی یک سابقه‌دار جنگ به سخنان پوتین در رژه پیروزی + ویدئو
واکنش عاطفی یک سابقه‌دار جنگ به سخنان پوتین در رژه پیروزی +  ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احساسات عاطفی یک تن از مهمانان حاضر به سخنان رئیس جمهور پوتین، در مراسم بزرگداشت از 75مین سالگرد پیروزی بر آلمان فاشیسم توجه عکاسان را به خود جلب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سخنان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در رژه نظامی بزرگداشت از 75مین سالگرد غلبه بر فاشیسم؛ در مورد نابودی نیرو های دشمن توسط ارتش سرخ اتحاد شوروی، احساسات عاطفی یک تن از سابقه داران جنگ دعوت شده در این مراسم را برانگیخت.

 ویدیوی این اتفاق در اینترنت منتشر شد.

در ویدئو دیده می‌شود که این فیلم نشان می دهد که وقتی رئیس جمهور درباره نابودی "75 درصد از هواپیماها، تانک ها، قطعات توپخانه دشمن" صحبت می کند، این سابقه دار جنگ بزرگ میهنی مشت های گره کرده خود را  با احساسات تکان می‌دهد.

پیش از این گزارش شده که رئیس جمهور پوتین، قبل از سخنرانی در مراسم رژه پیروزی، از جانبازان خواست که هنگام رفتن وی پشت تربیون، در چوکی های خود بمانند و  از جای شان بلند نشوند.  

 بزرگترین رژه نظامی روسیه همزمان با هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم، که در این کشور «جنگ بزرگ میهنی» نام دارد، با حضور نظامیان روسیه و چند کشور هم‌پیمان و روسای جمهور، وزرای دفاع و نیز سفرای ده‌ها کشور جهان، دقایقی پیش در میدان سرخ مسکو برگزار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала