Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژسوس، استرلینگ و گوندوغان؛ جانشین‌های آگوئرو

© AFP 2023 / Oli Scarffپپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی در کنفرانس خبری پیش از دیدار هیجان‌انگیز این تیم در مقابل چلسی حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی مقابل چلسی از وضعیت سرخیو آگوئرو صحبت کرد. مهاجم آرجنتینی سیتیزن‌ها در دیدار گذشته مقابل برنلی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.

پپ گواردیولا در خصوص آسیب دیدگی مهاجم خود گفت: "پس از درمان او در بارسلونا توسط دکتر کوگات، ما نمی‌دانیم که چه زمانی آگوئرو به میادین بازمی‌گردد. باید پزشک زمان دقیق را به ما بگوید."

وی ادامه داد: "در جایگاه او هم گابریل ژسوس است و هم استرلینگ می‌تواند بازی کند. ایلکای گوندوغان نیز در پست آگوئرو و مهاجم نوک یکی از گزینه‌های ماست. هیچ بازیکنی از ما نمی‌تواند در کمتر از 3 روز در 90 دقیقه بازی‌ها در میدان باشد."

View this post on Instagram

A post shared by Ilkay Gündogan (@ilkayguendogan) on

پس از آن گواردیولا به تمجید از مربی چلسی پرداخت و اظهار داشت: "لمپارد یک فوتبالیست خارق‌العاده بود و اکنون او دارد به یک مربی خارق‌العاده بدل می‌شود. فرانک فصل واقعا خوبی را گذرانند و من از تماشای بازی تیمش بسیار لذت می‌برم. آنها در فوتبال اروپا  منحصربفرد هستند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند."

مربی منچسترسیتی از بازگشت گلر دوم خود، کلودیو براوو خبر داد. او از وضعیت قرارداد گلر شیلیایی خود نیز سخن گفت و مدعی شد باشگاه تا چند روز آینده در خصوص آینده براوو تصمیم می‌گیرند. پپ گواردیولا در خصوص اهمیت بازی نیمه نهایی در جام حذفی در روز یکشنبه نیز اظهارنظر کرد.

وی گفت: "من نمی‌توانم انکار کنم که به بازی برابر نیوکاسل فکر نمی‌کنم. دیدار برابر چلسی بسیار اهمیت‌ دارد ولی بازی مقابل نیوکاسل یک بازی مهم و نهایی برای ماست. انتخاب کردن بازیکنان بسیار به شرایط فیزیکی و آمادگی‌شان بستگی دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала