Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتور یک قدم تا تورین فاصله دارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه اسپورت اسپانیا گزارش کرده که آرتور ملو تنها یک قدم تا ثبت نام برای یوونتوس فاصله دارد.

به گزارش اسپوتنیک، معامله مبادله آرتور- پیانیچ پیشرفت می‌کند اگرچه هنوز چیزی نهایی نشده است. این باشگاه ایتالیایی آخرین تلاش را برای دستیابی به توافق با آرتور انجام داده و امیدوار است او را متقاعد کند که این هفته قرارداد 5 ساله را امضا نماید. آرتور با 80 میلیون یورو و پیانویچ با 70 میلیون پیوست، بنابراین یووه 10 میلیون دیگر نیز خواهد پرداخت و سود پاسخگویی بارسا بیش از 65 میلیون خواهد بود.

یووه همچنان به تلاش خود برای توافق ادامه داده ولی تاکنون آرتور همیشه این موضوع را روشن کرده که قصد ترک بارسا را ندارد.

هر دو باشگاه توافق مالی را توافق کرده‌اند. بارسا ماه‌ها پیانیچ را دنبال کرده و ستین احساس می‌کند او می‌تواند بازیکن مهمی برای پویایی به پروژه جدید باشد. او یک هافبک فنی است که دوست دارد فوتبال لمسی بازی کند. او از مهارت سازمانی خود می‌ایستد. علاوه بر این این معامله‌ای است که به باشگاه کمک مالی می‌کند زیرا آنها باید قبل از 30 جن وجهی را برای تعادل معاملات به ارمغان آورند.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یووه مذاکرات را تأیید کرد اما آنها هنوز هم نیاز به توافق با آرتور دارند. ستاره برزیلی می‌تواند دستمزد خود را در ایتالیا چهار برابر کند اما این قرارداد امضا نشده است. پاراتیچی چراغ سبز به پیانیچ داده تا با بارسا مذاکره کند و هافبک بوسنیایی توافق چهار ساله را موافقت کرده است.

پیانیچ همچنین پیشنهاداتی از PSG و چلسی داشت اما همیشه بارسا را ​​در اولویت قرار داد و حاضر به مذاکره با سایر باشگاه‌ها نشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала