اعتراف اف‌بی‌آی به عدم توانایی در تعیین منشاء ویروس کرونا

اعتراف اف‌بی‌آی به عدم توانایی در تعیین منشاء ویروس کرونا
اعتراف اف‌بی‌آی به عدم توانایی در تعیین منشاء ویروس کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر تحقیقات فدرال ایالات متحده امریکا (اف‌بی‌آی) اعتراف کرد که اطلاعات کافی در اختیار برای نتیجه‌گیری در مورد منشاء کووید-19 ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستوفر ری، رئیس دفتر تحقیقات فدرال امریکا می‌گوید با این که اف‌بی‌آی به‌طور فعالانه کار می‌کند تا منشاء کرونا را پیدا کند، اما هنوز اطلاعاتی کافی برای درک چگونگی منشا ویروس در ووهان وجود ندارد.

Шприц и ампула в руках медика  - اسپوتنیک افغانستان
سناتور آمریکایی: چین مانع ساخت واکسن کرونا است

او در رابطه با این واقعیت که این بیماری همه‌گیر در چین آغاز شده است، گفت که هیچ کشور دیگری تهدید بزرگتری برای ارزشهای امریکایی، امنیت اقتصادی و دیدگاه‌های دموکراتیک‌تر نسبت به چین نیست. او بر این نکته تاکید کرد که دفتر تحقیقات فدرال امریکا در حال حاضر بیش از دو هزار تحقیق در هر صورت مربوط به مقامات چین است، را بررسی می‌کند و تعداد آنها پیوسته افزایش می‌یابد.

پیشتر، رئیس‌جمهور ترامپ از اصطلاح جدید برای توصیف کووید-19 استفاده کرد و مجدداً به چین توهین کرد.

او میان هواداران خود در تولسا اوکلاهوما، کووید-19 را با کونگ فو مقایسه کرده و آنرا با یک نام صامت کونگ فلو (آنفولانزا) تشبیه کرد و بدین ترتیب آنرا به هنرهای رزمی چینی نسبت داد.

واشنگتن نیز به نوبه خود بارها و بارها از چین انتقاد کرده است. در ماه مارچ، دونالد ترامپ چین را متهم به پنهان کردن اطلاعات به جامعه جهانی مورد کرونا کرد و گفته بود که بهتر می‌بود که مقامات سایر کشورها از این موضوع چند ماه زودتر خبر می‌شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала