Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور بن‌لادن مُرده در ورزشگاه لیدزیونایتد + عکس

© AFP 2023 / Jewel SamadГазета с новостью о ликвидации лидера террористической группировки "Аль-Каида" Усамы бен Ладена на фоне Белого дома
Газета с новостью о ликвидации лидера террористической группировки Аль-Каида Усамы бен Ладена на фоне Белого дома - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه لیدز یونایتد در بازی برابر کاردیف سیتی در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلستان، عکس اسامه بن‌لادن رهبر سابق القاعده را در میان عکس‌های هواداران گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن‌که ویروس کرونا هواداران را از حضور در ورزشگاه محروم کرد، برخی باشگاه‌ها برای قدردانی از هواداران عکس‌های شبکه شده آن‌ها را روی چوکی‌های ورزشگاه گذاشتند تا هم از طریق این کار پول به دست بیاورند و هم به نوعی به بازیکنان این حس را بدهند که هواداران در ورزشگاه حضور دارند.

این خلاقیت اما به باشگاه لیدز یونایتد گران تمام شد و آن‌ها تصویر اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده را میان تماشاگران قرارداده اند.

یکی از تماشاگرانی که قرار بود تصویر خود را برای گذاشتن روی چوکی‌ها بفرستد، تصویر بن لادن را به هدف نامعلوم فرستاده و 25 پوند هم هزینه کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by LC sports tv 🖥 (@lcsportstv) on

البته باشگاه لیدز یونایتد قبل از این درخواست داده بود و از هواداران خواسته بود تا عکس‌های شان را بفرستند و این باشگاه آن‌را نشر بسپارند.

 تصویر بن‌لادن پس اعتراض فراوان خبرنگاران و هواداران و البته تمسخر و شوخی‌های زیاد برداشته شد.

View this post on Instagram

A post shared by Maldito Futebol Clube (@malditofutebolclube) on

این در حالی‌ست که قبل از این گزارش شده بود که بن‌لادن هوادار باشگاه آرسنال است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала