Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست زیدان از پرز برای تمدید قرارداد کاپیتان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر فلورنتینو پرز و زیدان
فلورنتینو پرز و زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید از رییس این باشگاه خواسته است تا قرارداد سرجیو راموس را تمدید کند، زیرا تیم به او نیاز دارد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی سرجیو راموس با باشگاه رئال مادرید یک فصل دیگر اعتبار دارد و این باشگاه تا حالا اقدامی برای تمدید قرارداد او نداشته است.

Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
واکنش تند راموس به کنایه‌های پیکه و ستین در مورد داوری

راموس که یکی از بازیکنای کلیدی رئال مادرید است، در رسیدن این تیم به صدر جدول لالیگا نقش مهمی داشته است و در دو بازی برابر سوسیداد و مایورکا، گولزنی کرده و درخشش بی‌نظیر داشته است.

درخشش کاپیتان 34 ساله رئال مادرید سبب شده است تا زیدان از رییس این باشگاه بخواهد تا قرارداد کاپیتان تیمش را بزودی تمدید کند.

زیدان پس از بازی از این بازیکن تمجید کرد و چنین گفت:" سرجیو در اینجا به عنوان بازیکن درخشش فوق‌العاده دارد. او سال‌ها در اینجا بوده است و باید در اینجا بازنشسته شود. این همان چیزی است که من فکر می کنم و در کنار آن ایستادم".

مارکا مدعی است که سرمربی رئال در گفت‌وگو با خبرنگاران خواهان تمدید قرارداد راموس شد و در پایان بازی در صحبت رو در رو از پرز خواسته تا قرارداد او را تمدید کند، زیرا تیم به او نیاز دارد.

این در حالی‌ست که اخیراً مدیر برنامه‌های این بازیکن به عدم تمایل رئال برابر تمدید قرارداد موکلش اشاره داشت و باشگاه را به بی توجهی به راموس متهم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала