Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس به جمع مشتریان اوبامیانگ پیوست

© REUTERS / PAUL CHILDSArsenal yarı final kapısını araladı
Arsenal yarı final kapısını araladı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس بر سر جذب مهاجم آرسنال پیر امریك اوبامیانگ با بارسلونا و اینترمیلان وارد رقابت شد.

به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارش‌ها یوونتوس آخرین باشگاهی است که درمورد وضعیت پیر امریک اوبامیانگ مُهاجم آرسنال سؤال می‌کند.

کاپیتان توپچی‌ها که هنوز قرار است قرارداد جدیدی را در امارات به توافق برساند همچنین توجه بارسلونا، اینتر میلان، رئال مادرید و منچستریونایتد را به خود جلب کرده است امالی‌10اسپورت گزارش کرده که قهرمان سری A شرایط این بازیکن را زیر نظر گرفته است.

قرارداد فعلی این مُهاجم تا سال 2021 ادامه دارد و در صورت عدم توافق برای تمدید قرار داد با شرایط جدید، آرسنال خطر از دست دادن او بدون هیچ هزینه را در پیش خواهد داشت.

اما در همین گزارش ادعا می‌شود که احتمالاً باشگاه هنوز روی برنامه‌های تمدید این بازیکن کار می‌کند.

بارسلونا و اینتر میلان دو تیمی هستند که بیشترین ارتباط را با این مهاجم گابُنی داشته است. این ممکن است به آینده لاوتارو مارتینز در تیم اینتر بستگی داشته باشد که با انتقال به لالیگا در ارتباط است.

اگر او به کاتالان‌ها بپیوندد تیم کونته می‌تواند اوبامیانگ را به عنوان جایگزینی او در نظر بگیرد اما این باشگاه ایتالیایی برای برآورده کردن دستمزدهای این مهاجم پیش‌رو تلاش خواهد کرد.

هفته گذشته میکل آرتتا اظهار داشت که وی بسیار خوب است که توپچی‌ها علی‌رغم علاقه به جای دیگر می‌توانند با این بازیکن 30 ساله را به توافق برسند.

اوبامیانگ در این فصل 20 گل در تمام رقابت‌ها دارد و برای آرزو میکل آرتتا برای قرار گرفتن تیمش در یک مکانی در میان چهار تیم برتر لیگ برتر در فصل آینده بسیار مهم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала