Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال و آغاز مذاکرات با ستاره برازیلی بارسلونا

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی بارسلونا مذاکره با باشگاه آرسنال را از طریق مدیر برنامه‌اش آغازکرد.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیه ستاره برازیلی بارسلونا که به صورت قرضی در دورتموند توپ می‌زند، از مدت‌ها قبل مورد توجه چند تیم انگلیسی از جمله آرسنال است، رایزنی با این تیم قدیمی شهر لندن را شروع کرده است.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
درخواست بایرن از کوتینیو و پریشیچ؛ تا پایان فصل بمانید

بر اساس برخی از گزارش‌ها،کیا جوراب‌چیان، مدیر برنامه ایرانی این چهره در جلسه های رایزنی با تیم لندنی حاضر شده است. در همین حال، نشریه انگلیسی «ایندیپندنت» گزارش داد مدیران باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن تونگی اندومبله از تاتنهام حاضرند نلسون سمدو، مدافع پرتگالی خود یا فیلیپه کوتینیو، هافبک برازیلی‌شان را وارد این معامله کنند.

 کوتینیوی 27 ساله که در ماه جنوری 2018 در ازای 167 میلیون یورو از لیورپول جدا و به بارسلونا پیوست، پس از 18 ماه حضورش در جمع کاتالان‌ها، تابستان 2019 با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد. مدیران این باشگاه آلمانی اما بند خرید این بازیکن را فعال نکردند تا آینده او همچنان در هاله‌ای از ابهام باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала