بالاخره شاهزاده هری و مگان مارکل کار پیدا کردند

© REUTERS / Toby Melville شاهزاده هری و مگان مارکل
 شاهزاده هری و مگان مارکل  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یگانه منبع که تا کنون از هری و مگان حمایت می کند، شاهزاده چارلز می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، شاهزاده هری و مگان مارکل در اواخر ماه مارچ از امتیازات خانواده سلطنتی بریتانیا چشم پوشی کردند و پس از آن بودجه خود را از دست دادند. آنها دیگر نمی توانند از پول مالیات دهندگان استفاده کنند و اکنون تنها حمایت مالی آنها از طرف شاهزاده چارلز صورت می گیرد از پول جیب خود این خانواده را حمایت مالی  می کند.

 هری و مگان از وظایف سلطنتی کنار می‌روند - اسپوتنیک افغانستان
هری و مگان از وظایف سلطنتی کنار می‌روند

دوری از سلطنت کار ساده ای نبود. ماركل انتظار داشت كه پس از بازگشت به امريكا، پيشنهاداتي از كارگردانان هاليوود بر روي او پاشيده میشود، اما هيچ كس واقعاً نمي خواهد مگان را به عنوان يك بازيگر ببيند.

سرانجام ، این زوج توانستند راه خوبی برای کسب عاید را برای خود پیدا کنند ، یعنی آنها برای همکاری با Harry Walker Agency مستقر در نیویارک قرارداد امضا کردند. اکنون آنها در کنفرانس ها و انجمن های مختلف سخنرانی می کنند و عایدات خوبی را بدست میاورند. برای چنین عملکردی می توان به یکبار سخنرانی در حدود یک میلیون دالر عاید بدست آورد.

روز گذشته ، رسانه های خارجی گزارش دادند که شاهزاده هری به تنهایی ، بدون همسر و فرزند به لندن پرواز کرده است. احتمالاً ، شاهزاده برای حل مشکلات فوری به ویزه نیاز داشت و مگان بار دیگر با نادیده گرفتن نمادهای سلطنتی، بریتانیائی ها را عصبانی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала