Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جریمه هواداران «مسی» در بنگلادش به خاطر جشن تولد کرونایی

© REUTERS / Albert GeaLeo Messi
Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروهی از هواداران فوتبال در بنگلادش به خاطر شکستن قوانین قرنطینه به خاطر برگزاری جشن تولد لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا جریمه شدند.

به گزارش اسپوتنیک، یک گروه از هواداران فوتبال در بنگلادش در حالی که به مناسبت 33 سالگی لیونل مسی دور هم جمع شده بودند به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین در بحران کرونا جریمه شدند.

لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
بارسا 1 – بیلبائو 0؛ بازگشت به صدر در شب تولد مسی

فروز حسین قاضی بنگلادشی اعلام کرد که این 15 نفر باید به خاطر حضور در یک رستوران در منطقه چوادانگا در 170 کیلومتری شمال شرقی داکا، پایتخت این کشور نفری 100 تاکا (معادل 1.04 یورو) جریمه بپردازند. این دادستان گفته است که این 15 نفر در یک رستوران دور هم جمع شده بودند تا جشن تولد مسی را برگزار کنند اما به خاطر این که قوانین قرنطینه را شکسته اند، با جریمه مواجه شدند.

مسی روز چهارشنبه 33 ساله شد  که این هواداران که اغلب نوجوان بودند به خاطر شکستن قرنطینه مورد تنبیه قرار گرفتند. مالک رستوران نیز مبلغ 6000 تاکا (معادل 63 یورو) جریمه شد چرا که با وجود قرنطینه، رستوران را باز کرده بود.

فوتبال در این کشور آسیایی ورزش محبوبی به حساب می آید با وجود این که تیم ملی بنگلادش هرگز به مرحله نهایی جام جهانی صعود نکرده است. ستاره های جهان فوتبال از جمله مسی نیز در این کشور هواداران زیادی دارند. تاکنون در بنگلادش 126 هزار و 606 نفر به کووید 19 مبتلا شده اند و 1621 نفر جان خود را از دست داده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала