Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حبیب به نبرد انتقامی با مک‌کرگور فکر نمی‌کند

© AP Photo / John LocherРоссийский боец Хабиб Нурмагомедов во время боя с ирландцем Конором Макгрегором за титул чемпиона UFC в легком весе
Российский боец Хабиб Нурмагомедов во время боя с ирландцем Конором Макгрегором за титул чемпиона UFC в легком весе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قهرمان سبک وزن مبارزات آزاد جهان در اندیشه مبارزه انتقامی با مک کرگور نیست.

به گزارش اسپوتنیک، علی عبدالعزیز، مدیر برنامه‌های حبیب نورماگمدوف اعلام کرد این مبارز MMA به نبرد انتقامی با مک‌کرگور فکر نمی‌کند.

پوتین - اسپوتنیک افغانستان
حمایت همه‌جانبۀ «ولادیمیر پوتین» از حبیب نورمحمدوف برای درمان پدر کرونایی‌اش
علی عبدالعزیر در این باره گفت:«مک‌گرگور درباره مبارزه انتقامی حرف می‌زند اما حبیب نورماگمدوف تسلیم این خواسته‌اش نمی‌شود و به آن فکر نمی‌کند. مک‌گرگور باید بنشیند و منتظر فرصت باشد. او باید حداقل 3 مبارزه را با پیروزی به پایان رساند. اسلام ماخاچوف باید یکی از رقبایش باشد.»

مک کرگور ایرلندی اوایل ماه جاری میلادی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی از پایان دوران حرفه‌ای‌اش خبر داد. این در حالی بود که وی پیش از این گفته بود در فکر مبارزه انتقامی با حبیب نورماگمدوف است. حبیب نورمحمدوف 31 ساله در 28 بازی بدون شکست 28 پیروزی کسب کرد. او پاییز سال 2018 مک‌‌گرگور را با شکست دردناکی مواجه کرد.

مک کرگور در سال 2015 نخستین عنوان قهرمانی سازمان UFC  را به دست آورده بود. پس از آن او به نخستین مبارز این سازمان تبدیل شد که همزمان در دو دسته کمربند قهرمانی ر در اختیار داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала