Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی چلسی: نشان دادیم چقدر می‌توانیم خطرناک باشیم!

© AP Photo / Nick Pottsفرانک لمپارد
فرانک لمپارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد سرمربی چلسی پس از پیروزی برابر منچسترسیتی به ستایش شاگردانش پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی قهرمانی لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به این تیم تبریک گفت. شب گذشته در ادامه مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، چلسی کاری بزرگ کرد.

هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان
چلسی 2 من سیتی 1؛ هدیه لمپارد به کلوپ: بفرمایید قهرمانی !
آبی‌های لندن در استفموردبریج 2 بر یک منچسترسیتی را شکست داد تا باعث قهرمانی زودهنگام لیورپول در مسابقات فصل جاری لیگ برتر شود. لمپاررد پس از پایان بازی در نشست خبری در این باره گفت:«از بازی تیمم راضی ام. چلسی نمایش بزرگی داشت.»
مربی چلسی در ادامه گفت:«در این مصاف سخت، مجبور شدیم با توپ زیاد کارکنیم همانگونه که تیم پپ گواردیولا با توپ همیشه کار می کند. بازی بسیار سخت و سنگین بود. ام بازیکنانم با روحیه و یکپارچه بودند. آنها تمرکز بالایی داشتند ونشان دادند چقدر می توانیم خطرناک باشیم. از این بازی 3 امتیاز بزرگ و نتیجه‌ای زیبا گرفتیم. با این برد از روحیه بهتری برخوردار می شویم و برای روزهای سخت آینده بهتر کار می کنیم.»

دیشب و در حساس‌ترین بازی هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه استمفوردبریج رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه با پیروزی 2-1 تیم فرانک لمپارد خاتمه یافت؛ موضوعی که باعث شد قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس قطعی شود و چلسی نیز مدعی شماره یک کسب رتبه چهارمی و حضور در لیگ قهرمانان اروپا سال آینده باقی بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала