Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز قهرمانی لیورپول را تبریک گفت + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز
لوئیس سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییز سوارز مهاجم سابق لیورپول و فعلی بارسلونا عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای تیم سابق‌اش تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، لوییز سوارز مهاجم پیشین لیورپول پس از پیروزی چلسی در برابر منچسترسیتی شاهد قهرمانی لیورپول در لیگ برتر پس از سالیان متمادی بود.

لوئیز سوارز از جمله کسانی بود که توانست به تیم سابق خود تبریک بگوید.

سوارز پس از شکست در آژاکس از سال 2011-14 برای لیورپول بازی نمود.

در لیورپول بود که سوارز واقعاً به یک ستاره جهانی تبدیل شد زیرا مرد اروگوئه‌ای در حالی که برنده کفش طلا در سال 2013-2014 شد به عنوان بازیکن PFA بازیکن سال و FWA Footballer Year  شناخته شد.

سوارز در آن فصل 31 گل در لیگ برتر به ثمر رساند زیرا او سرخ‌ها را به گل اول عنوان لیگ برتر این باشگاه رساند. با این حال وقتی لیورپول در رده دوم لیگ قرار گرفت با دو امتیاز اختلاف قهرمانی را منچسترسیتی واگذار نمود.

این مُهاجم فصل بعد به بارسلونا نقل مکان کرد و زمان حضورش در لیورپول را پایان داد و تنها جام لیگ 2011-12-12 به ویترین قهرمانی این باشگاه اضافه شد.

با این حال لیورپول در سال‌های پس از جدایی سوارز به موفقیت‌های خود رسیده،

سوارز با تماشای پیروزی باشگاه سابقش در لیگ برتر در این فصل حاضر شد تا به هم تیمی‌های سابقش تبریک بگوید.

سوارز به تلویزیون لیورپول گفت: "جُردن و سایر بازیکنان لیورپول من برای شما و خانواده شما و برای افرادی که در لیورپول و هواداران لیورپول کار می‌کنند بسیار خوشحالم. امیدوارم این بار لذت ببرید زیرا این برای هواداران لیورپول شگفت انگیز است. شما قهرمان هستید!

سوارز تنها مُهاجم سابق لیورپول نبود که پیامی را به این باشگاه ارسال کرد، پس از اینکه سرخ‌ها رسماً قهرمان لیگ برتر شدند فرناندو تورس تبریکی داد.

تورس در اینستاگرام خود نوشت: "تبریک عظیمی به همه در لیورپول به خاطر برنده شدن لیگ برتر. یک تیم باورنکردنی، یک مدیر با شکوه، پرسنل عالی اما بالاتر از همه تبریک صمیمانه من به هر یک از هواداران لیورپول، شما تا این مدت صبر کرده‌اید و بالاخره آن جایزه دلخواه شماست. خیلی خوب سزاوار آن هستید!"

قرار است لیورپول روز پنجشنبه در اولین بازی این باشگاه به عنوان قهرمان لیگ برتر با منچسترسیتی روبرو شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала