Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 2 من سیتی 1؛ هدیه لمپارد به کلوپ: بفرمایید قهرمانی !

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار چلسی
هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم فوتبال چلسی و منچسترسیتی در لیگ برتر برابر هم امشب قرار گرفتند که بازی سرانجام به پیروزی میزبان امتیازات منتج شد.

به گزارش اسپوتنیک، در سی‌ویکمین هفته از بازی‌های لیگ برتر فوتبال انگلسنان امشب دو تیم چلسی و منچسترستی در ورزشگاه استمفورد بریج با هم برای زور آزمایی وارد مستطیل سبز شدند که سرانجام این بازی با حساب 1-2 به سود چلسی فرجام یافت.

در این دیدار و در نیمه اول شاگردان پپ گواردیولا توپ و میدان را بیشتر از میزبان در اختیار داشتند اما برخلاف جهت دیدار پولیشیچ بازیکن آمریکایی آبی‌های لندن در دقیقه 36 و روی یک حرکت انفرادی و با قرار گرفتن تک به تک مقابل دروازه‌بان، توپ را به تور دروازه حریف جای داد تا تیمش نیمه اول را برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم و در دقیقه  تیم فوتبال منچسترسیتی با خطای بازیکنان آبی ‌پوش صاحب ضربه آزاد شدند که دی‌بروین پشت آن قرار گرفت و با ضربه تماشایی گل زنی کرد تا حساب کار 1-1 مساوی شود.

در نیمه دوم و در دقیقه 56 استرلینگ در یک فُرصت تک به تک با کیپا قرار گرفت و می‌توانست دروازه چلسی را برای بار دوم باز کند ولی ضربه او با رد شدن از دروازه‌بان به تیرک دروازه برخورد کرد و برگشت که آنرا بازیکنان میزبان در ادامه از منطقه خطر دور کردند.

در دقیقه62 بازی ادرسون توپ را می‌خواست به هم‌تیمی‌هایش بفرستد اما در اختیار مونت قرار گرفت و او در برگشت تلاش‌اش را انجام داد ولی نتیجه بخش نبود و نتوانست گل‌زنی کند و توپ به جال دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 65 بازی رودیگر روی پای دی بروین خطا انجام داد و انتظار می‌رفت کارت سرخ به او نشان داده شود ولی این کار صورت نگرفت و داور ادامه بازی را اعلام داشت.

در دقیقه 70 بازی و روی اشتباه بازیکنان چلسی پولیشیچ صاحب موقعیت شد و جتی از دروازه‌بان نیز عبور کرد اما ضربه آرام او نتوانست به دروازه برسد زیر کایل واکر آنرا روی خط گرفت تا امید میزبان برای پیروزی قطع گردد.

در دقیقه 75 نیز چلسی فرصت گل‌زنی داشت اما ضربه ابراهام را ادرسون به سختی گرفت و در ادامه فرناندینهو توانست دروازه تیمش را نجات دهد. ولی پس از آن داور بازی از ویدیوچک استفاده کرد که واضح شد توپ به دست چپ فرناندینیو برخورد کرد و با کارت سرخ مستقیم از زمین بازی اخراج گردید و همچنین نقطه پنالتی نشان داده شد که ویلیان آنرا پشت ضربه ایستاد و آنرا تبدیل به گل کرد تا نتیجه 2-1 شود.

با این برتری تیم فوتبال چلسی با 54 امتیاز جایگاه‌اش در مکان سوم جدول را استحکام بخشید و من‌سیتی با 63 امتیاز در رده دوم همچنان باقی ماند.

با این احتساب تیم فوتبال لیورپول پس از 30 سال برای اولین بار قهرمان لیگ برتر انگلستان شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала