کشف علایم جدید کرونا

© Fotolia / Djoronimoآبریزش بینی
آبریزش بینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایالات متحده آبریزش بینی، اسهال و حالت تهوع از جمله علائم مهم ویروس کرونا محسوب می شود.

به گزارش اسپوتنیک، مراکز فدرالی کنترل و پیشگیری امراض ایالات متحده روز پنجشنبه لیست علائم جدید کرونا ویروس را ثبت می کنند که شامل اسهال ، حالت تهوع ، آبریزش بینی و احتقان بینی است.

دو علایم مهم کرونا تشخیص گردید - اسپوتنیک افغانستان
دو علایم مهم کرونا تشخیص گردید

پیش از این ، این لیست شامل تب ، سرفه ، نفس تنگی ، خستگی ، درد عضلات ، سردرد ، از بین رفتن طعم و بو، سوزش گلو بود. علاوه بر این ،TsKPZ هشدار داد که این لیست کامل نیست و ممکن است در آینده گسترش یابد. علائم مرض کرونا در دوره 2 تا 14 روز پس از عفونت ظاهر می شود.

دانشمندان در ادامه به بررسی Coronavirus جدید می پردازند و ویژگی های آن را آشکار می کند. با این حال، ممکن است علایم ظاهری امراض نسبت به منظقه متفاوت باشد و ممکن است در آینده نیز علایم دیگر این مرض نیز کشف شود. طبق مطالعه ای که در مجله طب پلاس یکی در دانشگاه لیدز در بریتانیا منتشر شده است ، شایعترین علائم این ویروس تب ، سرفه ، خستگی ، از بین رفتن بو و مشکل در سیستم تنفس است.

با این حال، در نواحی مختلف، علائم این مرض می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. به طور مثال ، درجه حرارت بالا در 72 درصد از مریضان در سنگاپور ثبت شده است که در کوریائی جنوبی فقط 32 درصد بوده است. سرفه در 72% بیماران در هالند مشاهده شد، اما فقط در 18% در کوریائی جنوبی.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала