اعلامیه مطبوعاتی ارگ در پیوند به حمله تروریستی بالای موتر حامل کارمندان کمیسیون مستقل حقوق بشر

© Photo / M.Naderiاعلامیه مطبوعاتی ارگ در پیوند به حمله تروریستی بالای موتر حامل کارمندان کمیسیون مستقل حقوق بشر
اعلامیه مطبوعاتی ارگ در پیوند به حمله تروریستی بالای موتر حامل کارمندان کمیسیون مستقل حقوق بشر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان ترور دو تن از کارمندان کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان را محکوم و آن را جنایت ضد بشری و ارزش های اسلامی خواند. 
هویت قربانیان انفجار صبح امروز در کابل تأیید شد - اسپوتنیک افغانستان
هویت قربانیان انفجار صبح امروز در کابل تأیید شد

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز شنبه ۷ سرطان ۱۳۹۹ درباره ترور دو تن از کارمندان کمیسیون مستقل حقوق بشر این کشور نوشت: تروریستان به سلسلۀ جنایات شان، صبح امروز در ناحیۀ دوازدهم شهر کابل، موتر حامل کارمندان کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان را هدف ماین مقناطیسی قرار داده و دو تن آنان را به شهادت رساندند.
در ادامه این اعلامیه آمده است، که رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این رویداد تروریستی، گفت: حمله بالای کارمندان خدمات ملکی به ویژه کارمندان نهادهای عدلی و قضایی و آنانی که در عرصه تامین ارزش های حقوق بشری فعالیت می کنند، جنایت ضد بشری و ارزش های اسلامی می باشد که در هیچ دین و آئینی توجیه ندارد.
در این اعلامیه همچنان آمده است، که رئیس جمهور تداوم خشونت های اخیر را خلاف روحیۀ تعهد به صلح دانست و به ارگان های مربوطه بخاطر بررسی همه جانبه این رویداد تروریستی، هدایت داد.
در پایان این اعلامیه افزوده شده است، که رئیس جمهوری اسلامی افغانستان مراتب تسلیت و غم شریکی عمیق خویش را به خانواده‌های شهدا ابراز می کند.

یادآوری می کنیم، که امروز صبح موتر حامل کارمندان کمیسیون مستقل حقوق بشر در ناحیه دوازدهم کابل هدف یک ماین مقناطیسی قرار گرفت و دو تن از کارمندان این ریاست جان باختند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала