Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی بایرن و شکست دورتموند در هفته پایانی بوندسلیگا + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن مونیخ قهرمان این فصل لیگ آلمان، در هفته پایانی این رقابت‌ها به پیروزی برابر ولفسبورگ دست یافت و دورتموند در برابر هوفنهایم در ورزشگاه‌ خانگی خودش تحقیر شد.

به گزارش اسپوتنیک، بازی‌های هفته پایان بوندسلیگا، در حالی امشب برگزار شد که قهرمانی بایرن در این رقابت‌ها از قبل مشخص شده بود  و دورتموند هم نائب قهرمانی خود را قطعی کرده بود.

 هر چند بازی های امشب برای دورتموند و بایرن مهم نبود اما آن‌طرف ولفسبورگ و هوفنهایم جدال مستقیم برای کسب رتبه ششم را داشتند.

 هر دو تیم قبل از این دیدار 49 امتیازی بودند اما رتبه حریف بایرن مونیخ به خاطر تفاضل گل بالاتر بود.

بایرن که در خانه ولفسبورگ مهمان بود، با نتیجه 4 گول و با گول‌های کومان، کیزانس، روبرت لواندوفسکی و توماس مولر در دقایق 4، 37، 79 و 79 به برتری رسید تا این بازی به سود حریف دورتموند به پایان برسد.

View this post on Instagram

A post shared by Antena 2 (@antena2) on

آن‌سو هوفنهایم در خانه دورتموند دست به کار بزرگی زد و این تیم را با نتیجه 0-4 و با پوکر آندری کراماریچ در دقایق 8، 30، 48 و 50 شکست داد و خودش را در جایگاه ششم حفظ کرد.

View this post on Instagram

A post shared by DCM (@direttacalciomercato) on

در دیگر دیدارها یونین برلین با سه گول از سد دوسلدورف گذشت، گلادباخ با نتیجه 1-2 هرتابرلین را شکست داد، وردربرمن با نتیجه 1-6 کلن را در هم کوبید، فرایبورگ 0-4 در برابر شالکه به برتری رسید، آگزبورگ با نتیجه 1-2 لایپزیگ را از پیشرو برداشت، لورکوزن با نتیجه 0-1 ماینتس را مغلوب کرد و اینتراخت فرانکفورت هم با نتیجه 2-3 برابر پادربورن به برتری رسید.

View this post on Instagram

A post shared by SC Paderborn 07 (@scp07_official) on

 

با نتایجی که در هفته پایانی بوندسلیگا رقم خورد، تیم‌های بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیگ و مونشن‌گلادباخ به ترتیب به عنوان تیم‌های قهرمان، نایب قهرمان، ‌سوم و چهارم سهمیه‌ لیگ قهرمانان اروپا را و تیم‌‌های بایرلورکوزن و هوفنهایم در رده‌های پنجم و ششم سهمیه لیگ کسب کردند. در پایین جدول نیز پادربورن قعر جدول که سقوطش از قبل قطعی شده بود با دوسلدورف رده هفدهمی راهی دسته دوم شدند. اما وردربرمن به لطف پیروزی پرگلش به رده هفدهم صعود کرد تا این شانس را داشته باشد که در بازی پلی‌آف برای ماندن در بوندسلیگا تلاش کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала