Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو مادرید 2 – آلاویز 1؛ شاگردان سیمئونه همچنان روی نوار پیروزی

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکومادرید شب گذشته در هفته سی‌ودووم لالیگا با شکست آلاویز جایگاهش در رده سوم جدول را تثبیت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا بامداد امروز اتلتیکومادرید موفق شد مهمانش آلاویز را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

سائو نیگس در دقیقه 58 و دیه‌گو کاستا در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی گل‌های اتلتیکو مادرید و خوسلو در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی تنها گل آلاویز را به ثمر رساندند. با این نتیجه که پانزدهمین برد روخی‌بلانکو در فصل جاری لالیگا بود، این تیم 58 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول مستحکم کرد.

دردیگر دیدار این هفتۀ از لالیگا، اوساسونا در پامپلونا میزبان لگانس بود و این بازی در ثانیه‌های پایانی با پیروزی دو بر یک اوساونا به پایان رسید. در این بازی گالگو در دقیقه 9 برای اوساسونا گل زد و تک گل لگانس توسط خاویر آویلس در دقیقه 50 زده شد. در شرایطی که بازی رو به پایان بود گالگو در دقیقه 6+90 گل دوم خود و اوساسونا را به ثمر رساند.

اوساسونا با این برد 41 امتیازی شد و در رده یازدهم قرار دارد. لگانس هم با 25 امتیاز در رده هجدهم و در آستانه سقوط قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала