Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان به فکر بازنشستگی زودهنگام

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان می‌خواهد خیلی زود بازنشسته شود زیرا فشار نیمکت هدایت گرم رئال مادرید عوارض خود را می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید اذعان کرد که او از بازنشستگی خیلی دور نیست و فاش کرد که فشار کار باعث شده تا این تصمیم او جدی‌تر شود.

این مربی فرانسوی در دومین دو حضورش به عنوان سرمربی لوس بلانکوس قرار دارد و او آنها را در رقابت قهرمانی لالیگا در کنار رقیب دیرینه شان بارسلونا نگه داشته است. آنها با یک بازی و یک امتیاز کمتر از بارسلونا عقب هستند.

با این حال و با وجود افتخار لیگ قهرمانان اروپا و موفقیت‌های زیاد در کرسی داغ مادرید زیدان فاش کرد که ممکن است در کار فعلی خود دوام بیشتری نیاورد.

زیدان پیش از جدال رئال با اسپانیول گفت: "من به مدت 20 سال مربیگری نخواهم کرد. من قبل از آن بازنشسته خواهم شد. من یک مربی غیرمعمول هستم هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. من هیچ کاری را برنامه ریزی نمی‌کنم. این روز به روز من را هیجان زده می‌کند. چه مدتی من نمی‌دانم."

مربی پرافتخار رئال مادرید اضافه کرد: در ذهن من همیشه بازیکن بوده‌ام. من 18 یا 19 سال بازی کردم و بعد از آن وقتی مردم از من سؤال کردند که آیا مربی هستم گفتم نه. سپس تصمیم گرفتم که یکی شوم. این واقعاً شما را از بین می‌برد. مطمئناً 20 سال نخواهد بود."

رئال امشب در صورت برتری برابر اسپانیول می‌تواند که دو امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا کسب کند و صدر جدول را با خیال راحت در اختیار بگیرد.

غول لالیگا بهترین رکورد دفاعی لیگ را به ثبت رسانده که در 31 بازی فقط 21 گل خورده است.

زیدان فصل چشمگیر خود را برای پرسنل دفاعی خود قرار داد زیرا او توضیح داد: [راموس و واران] بهترین جفت هستند. آنچه آنها انجام می‌دهند استثنایی است. من دوست دارم فوتبال بازی کنم اما دفاع مهمترین چیز امروز است. ما با دفاع خود دارای مزیت هستیم و بازیکنانی داریم که متعهد هستند. اما دفاع در مورد چهار یا پنج بازیکن نیست. ما به عنوان یک تیم قدرت و نگرش خود را نشان داده‌ایم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала