Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام تهدیدآمیز هواداران اسپانیول به بازیکنان؛ بازی‌کردن با احساسات ما عواقب خطرناک دارد!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اسپانیول
اسپانیول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران باشگاه اسپانیول به شدت از بازیکنان تیم‌شان ناراحتند و آن‌ها را تهدید می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، اسپانیول در حال حاضر در رده بیستم جدول لالیگا با 24 امتیاز قرار دارد و 8 امتیاز هم تا خروج از این منطقه فاصله دارد که با وجود باقی‌مانده 7 بازی دیگر، این مسئله شرایط ماندن در لیگ را برای آن‌ها حاد می‌کند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
رئال مادرید – اسپانیول؛ رویارویی کهکشانی‌ها با قعرنشین لالیگا

هواداران این تیم روی دیوارهای محل تمرین تیم اسپانیول و در ورزشگاه RCDE که اسپانیولی‌ها بازیشان را برگزاری می‌کنند شعارهای تند و توهین‌های زیادی نوشته شده است. به نظر می‌رسد این توهین‌ها به دنبال شکست این تیم مقابل اسپانیول رخ داده است. در یکی از بنرهای توهین آمیز علیه بازیکنان تیم نوشته شده:«هنگام فرار کردن جوری خواهید دوید که در زمین مسابقه ندویده بودید.»

در بنر دیگری نوشته شده:«بازی کردن با احساسات ما عواقب دارد. بارسلونا خیلی کوچک است که منظور آن‌ها می‌تواند تهدید به پیدا کردن بازیکنان و انتقام گرفتن از آن‌ها باشد. یک بنر دیگر هم در زمین تمرین اسپانیول نصب شده است که روی آن نوشته شده: «بازیکنان اسپانیول مزدور و پولکی هستند.»

 این در حالیست که آبلاردو، سرمربی این تیم هم در آستانه بازی امشب برابر رئال مادرید اخراج شده تا این تیم هیچ امیدی به کسب امتیاز از  دیدار خانگی مهم مقابل رئال مادرید نداشته باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала