Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: به احترام قهرمانی لیورپول «گارد احترام» تشکیل می‌دهیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر گواردیولا
گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی برای پذیرایی از لیورپول، گارد احترام در ورزشگاه اتحاد تشکیل می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، در دیدار هفته‌ای گذشته منچسترسیتی 2 – 1 برابر چلسی شکست خورد تا باعث شد قهرمانی لیورپول در فصل جاری قطعی شود. سال گذشته سیتی با عبور از لیورپول قهرمان فصل شد و امسال شاگردان کلوپ با اختلاف بسیار زیاد 23 امتیازی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان
چلسی 2 من سیتی 1؛ هدیه لمپارد به کلوپ: بفرمایید قهرمانی !

پپ گواردیولا اما می‌گوید که تیمش هفته آینده در چارچوب لیگ برتر جزیره، در ورزشگاه خانگی‌اش اتحاد میزبان لیورپول است، هنگام ورود بازیکنان لیورپول به زمین از آنها با گارد احترام استقبال خواهد کرد تا به قهرمانی آنها در فصل جاری لیگ برتر ادای احترام کند.

سرمربی سیتی‌زن‌ها می‌گوید تحسین بازیکنان لیورپول توسط بازیکنان سیتی اقدامی درست و لازم است. گواردیولا در این خصوص بیان داشت:«البته، ما برای لیورپولی‌ها گارد احترام تشکیل خواهیم داد. ما هر وقت لیورپول به خانه‌مان می‌آید از آنها به بهترین شکل ممکن پذیرایی می‌کنیم. آنها نمی‌توانند از این بابت از ما شکایتی داشته باشند.»

گواردیولا بعد از قطعی شدن قهرمانی لیورپول هم با انتشار یک توییت به تیم رقیب تبریک گفته بود. گواردیولا در توییت خود نوشته بود:«قهرمانی در لیگ برتر را به همه بازیکنان و کادر فنی لیورپول تبریک می‌گویم. شما استحقاقش را داشتید.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала