Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید – اسپانیول؛ رویارویی کهکشانی‌ها با قعرنشین لالیگا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه رقابت‌های هفته سی‌و‌دوم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید مهمان اسپانیول انتهای جدولی است.

به گزارش اسپوتنیک، در رقابت‌های هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید در حالی امشب با اسپانیول دیدار می‌کند که تاکنون 103 برد برابر این تیم داشته و در 35 بازی هم  تن به شکست داده است. کهکشانی‌ها در 24 بازی پایانی لالیگایی مقابل این تیم، تنها یک بار شکست خوردند و صاحب 20 برد شده اند.

Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
پیش نمایش رئال مادرید - رئال مایورکا: فینال دیگر برای زیدان

شاگردان زین الدین زیدان، همچون بارسلونا در این فصل از رقابت‌های لالیگا، با زدن 35 گل در نیمه‌های دوم، بهترین شرایط را از این لحاظ به نام خود ثبت کرده اند. اسپانیول در هر 10 بازی آخر خانگی خود موفق به گلزنی شده است. کریم بنزما هم در 5 دیدار اخیر خارج از خانه مقابل اسپانیول، 4 بار موفق به گلزنی شده و یک پاس گل هم داده است.

 آدرین امباربا، از 5 گل اخیر اسپانیول، روی 3 گل تاثیر مستقیم داشته و با دادن 3 پاس گل، یکی از چهره‌های تاثیرگذار تیمش برای دیدار مقابل رئال مادرید به حساب می‌آید. آبلاردو فرناندز، سرمربی اسپانیول، در 6 تقابل گذشته خود مقابل رئال، 4 بار طعم شکست را چشیده و یک بار نیز به عنوان سرمربی آلاویز، موفق به شکست دادن کهکشانی‌ها شده است.

رئال مادرید در حالی با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد که در صورت برتری در این دیدار، اختلاف خود را با رقیب سنتی  به 2 امتیاز می‌رساند. لوکاس واسکز، لوکا یوویچ، ناچو فرناندز به دلیل مصدومیت و لوکا مودریچ به دلیل محرومیت غایبان رئال برای این بازی هستند و دیداک ویلا و سباستین کورچیا نیز  غایبان اسپانیول برای بازی امشب محسوب می‌شوند.

پس از شروع مجدد رقابت‌های لالیگا، هیچ تیمی به اندازه رئال مادرید موفق به گلزنی نشده است و کهکشانی‌ها موفق به زدن 10 گل در 4 بازی شده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала