Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز ژاوی برای هدایت بارسلونا

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا Футбол. ЕВРО - 2012. Тренировки сборных Италии и Испании
ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا Футбол. ЕВРО - 2012. Тренировки сборных Италии и Испании - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژاوی هرناندز اسطوره بارسلونا در یک ویدیو کنفرانس گفت که کادرفنی او در حال آماده شدن برای تمرین بارسلونا است.

به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز اسطوره بارسلونا و سرمربی فعلی تیم السد قطر در تازه‌ترین صحبت‌اش به گونه برای هدایت بارسلونا چراغ سبز نشان داد.

ژاوی در مصاحبه‌اش که به شکل آنلاین برگزار شد گفت که او برای تمرینات بارسلونا به زمان نیاز دارد اما اگر در زمان مناسب و با آزادی تصمیم گیری نباشد، این کار را نخواهد کرد.

مصاحبه‌ای او که با جوردی اوله‌ووله انجام شد این مجری از ژاوی در مورد آینده و برنامه هایش در بارسا سؤال کرد و کاپیتان پیشین بارسا بی پروا جواب داد: "بزرگترین رویای من در حال حاضر این است که مربی بارسا باشم و برای موفقیت به بارسا برگردم و به تبع آن کادر فنی ما که خیلی آماده می‌شوند و کارهای زیادی را انجام می دهند."

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این درخواست برای نامزدی در انتخابات بعدی بارسا خواهد بود یا خیر گفت: "خوب من چنین تصور می‌کنم. آنچه من هستم یک فرد عرضی است. من یک شخص باشگاه هستم و آنچه دوست دارم این است که همه را داشته باشم. من می‌توانم بارها گفته‌ام اما دوست دارم بتوانم در بارسلونا تصمیم گیری کنم."

او اضافه کرد: "واضح است كه سناریو پس از انتخابات كاملاً عالی خواهد بود. البته من هم چنین می‌كنم. من چیزی را رد نمی‌كنم. آنها در جنوری به دنبال من بودند. ما صحبت می‌كردیم و از این قبیل. من به آنها گفتم كه شرایط و زمان با من مطابقت ندارند. اما امیدوارم كه آنها دوباره پیشنهاد بدهند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала