رهبر اقلیت سنای آمریکا خواستار تحریم روسیه شد

© AFP 2023 / Saul LOEB رهبر اقلیت سنای آمریکا خواستار تحریم روسیه شد
 رهبر اقلیت سنای آمریکا خواستار تحریم روسیه شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از انتشار گزارش ادعایی روزنامه نیویورک تایمز درباره اقدام مسکو در تحریک طالبان برای کشتن نظامیان آمریکایی، رهبر اقلیت سنای آمریکا نیز خواستار تحریم روسیه شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اینترنتی نیویورک پست، چاک شومر، رهبر اقلیت سنای آمریکا به گزارش ادعایی روزنامه نیویورک تایمز در خصوص اقدام مسکو در تحریک طالبان برای کشتن نظامیان آمریکایی واکنش نشان داد و از دولت واشنگتن خواست تا مجازات بیشتری علیه روسیه اتخاذ و آن را تحریم کند.

شومر گفت: ما باید درباره لایحه دفاعی جدید خود که این هفته مورد بحث قرار می‌دهیم مجازات‌های سختی را علیه روسیه در نظر بگیریم؛ اقدامی که تاکنون با مقاومت میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا، مواجه شده است.

دموکرات‌ها: خشونت ترامپ با معترضان از بزدلی و ضعف است - اسپوتنیک افغانستان
دموکرات‌ها: خشونت ترامپ با معترضان از بزدلی و ضعف است

روزنامه نیویورک تایمز اخیرا به نقل از برخی منابع  مدعی شده است یک واحد اطلاعات نظامی روسیه به شبه‌نظامیان مرتبط با طالبان برای کشتن نظامیان آمریکایی در افغانستان پاداش پیشنهاد داده است.

شومر همچنین از دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواست تا اعلامیه اضطراری ویروس کرونا را که ماه آینده منقضی می‌شود، تمدید کند تا این طریق میلیارد‌ها دالر بودجه بخش مراقبت‌های بهداشتی و درمانی برای مقابله با کووید-19 حفظ شود.

وی گفت که آنچه از کرونا یاد گرفته ایم این است که اقدام به موقع جان مردم را نجات می‌دهد. هرچه عمل ‌گرا‌تر شویم نتیجه بهتری خواهیم دید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала