Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

26 مورد مثبت کرونا در آستانه شروع MLS

© REUTERS / John David Mercer / USA TODAY SportsAn Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium
An Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان فوتبال آمریکا اعلام کرده است که 20 بازیکن و 6 کارمند باشگاه در تازه ترین تست های انجام شده قبل از شروع مجدد رقابتها، گرفتار ویروس کرونا شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است در تاریخ 8 جولای یعنی هفته آینده رقابت های فوتبال حرفه ای آمریکا، ملقب به MLS آغاز شود. اما تا کنون 20 بازیکن تست شان مثبت شده و باید خود را قرنطنیه کنند.

به گفته وی در مجموع 668 بازیکن از زمان از سرگیری تمرینات کامل تیم در 4 جون مورد آزمایش قرار گرفتند که تست 18 بازیکن مثبت اعلام شده است.

MLS روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که دو بازیکن دیگر هنگام ورود به اورلاندو برای از سر گیری مسابقات به کرونا مبتلا شده اند.

MLS گفت: "هر شخصی که آزمایش مثبت داشته باشد در اورلاندو در ارزیابی بالینی شرکت می کند و به منطقه ایزوله ( قرنطنیه ) هتل منتقل می شود تا زمانی که مجوز پزشکی دریافت کند."

قرار است رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا در تاریخ هشت جولای آغاز و در تاریخ 11 آگست به پایان برسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала