Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا – اتلتیکومادرید‌‌؛ شب سرنوشت‌ساز برای آبی‌اناری‌ها در نیوکمپ

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا بامداد چهارشنبه در نیوکمپ دیدار حساسی را با آتلتیکو مادرید برگزار می کند. نتایج ضعیف هفته های اخیر این تیم باعث شده تا رئال مادرید در صدر جدول قرار گیرد.

به گزراش اسپوتنیک، بارسلونا در بازی مرگ و زندگی به مصاف اتلتیکو خواهد رفت و اگر پیروز نشود باید دور قهرمانی را کاملاً خط بکشد. هفته سی‌وسوم یکی از مهم‌ترین نبردهای لالیگا برگزار خواهد شد. امشب از ساعت 12:30 بامداد چهارشنبه بارسلونا در نوکمپ میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود. نبردی که نتیجه‌اش برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز است.

بارسلونا‌‌؛

پس از شروع مجدد رقابت‌های لالیگا، بارسلونا شرایط مطلوبی را سپری نمی‌کند. دو تساوی برابر سویا و سلتاویگو باعث شد تا صدرجدول از دست برود. این دیدارها نشان داد که کاتالانی‌های در بازی‌های خارج از خانه آسیب‌پذیر هستند. لیونل مسی در زمان تعطیلی مسابقات هشدار داده بود که شرایط بارسا به گونه‌ای نیست که بتوانند از قهرمانی بگویند.

در حال حاضر صحبت‌های مسی به واقعیت تبدیل شده و باید منتظر لغزش رئال‌مادرید بمانند، رقیبی که با پیروزی در ال‌کلاسیکو گام بلندی برداشت و ممکن است آن باخت به قیمت از دست رفتن قهرمانی بارسا تمام شود. البته سابقه بازی‌های لالیگایی بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید نشان می‌دهد بردن تیم سیمئونه برای بارسا از سلتاویگو راحت‌تر بوده! کیکه ستین می‌داند که اگر بارسلونا جام را از دست بدهد جایگاهش متزلزل خواهد شد.

اتلتیکو برای رئال بازی می‌کند؛

شاگردان سیمئونه این فصل خیلی زود از کورس قهرمانی دور شد. حتا تا چند هفته پیش هم امتیازهای زیادی را اتلتیکو از دست داد و این احتمال وجود داشت که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم نگیرند. در بازگشت لالیگا همه بازی‌ها را برده‌اند و حالا پس از 4 برد متوالی تیم سوم جدول هستند و برای تثبیت همین جایگاه تلاش می‌کنند.

هواداران اتلتیکو نمی‌دانند دوست دارند تیم‌شان ببرد یا نتیجه نگیرد! اگر ببرند به قهرمانی رقیب همشهری و دشمن دیرینه کمک زیادی کرده‌اند. حداقل اینکه اتلتی‌ها با بارسایی‌ها بهتر از رئالی‌ها هستند. در هر صورت آنها باید به فکر خودشان باشند، چراکه هر نتیجه‌ای بگیرند سرنوشت رئال‌مادرید هم دست خودش است و شاید کمک احتمالی اتلتیکو حتی به چشم هم نیاید.

مصدومان و محرومان؛

عثمان دمبله و فرنکی دی‌یونگ مصدومان بارسلونا برای نبرد با اتلتیکو هستند. در سوی مقابل شیمه ورسالیکو و ماریو اِرموسو نمی‌توانند در ترکیب تیم مادریدی بازی کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم؛

بارسلونا: تراشتگن، سمدو، پیکه، لانگله، آلبا، ویدال، بوسکتس، راکیتیچ، گریزمن، مسی و سوارس

اتلتیکومادرید: اوبلاک، تریپیه، ساویچ، خیمنس، لودی، کورئا، توماس، سائول، کوکه، فلیکس و کاستا

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала