راز موفقیت مردی که 150 کیلوگرم بدون ورزش لاغر شد

© Fotolia / Nomad_Soulراز موفقیت مردی که 150 کیلوگرم بدون ورزش لاغر شد
راز موفقیت مردی که 150 کیلوگرم بدون ورزش لاغر شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زاک مور آمریکایی از فلوریدا در مورد چگونگی لاغر شدن بدون ورزش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مردی با نام زاک مور از آمریکا که بدون ورزش توانست حدود 150 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد راز موفقیت خود را با کاربران یاهو شریک ساخت.

او حکایت کرد که در ماه دسامبر 2013 ، مور به دلیل مسمومیت غذایی در بیمارستان بستری شد. پیش از این، او عمدتا فست فود می خورد: وی صبحانه، سه یا چهار ماک فین را با یک تخم مرغ میل می‌کرد ، سپس یک پیتزای کامل خوراکش بود و  برای غذای چاشت   هات داگ، همبرگر و کچالوی سرخ کرده، نوش جان می‌کرد و در طول روز او سه تا چهار بوتل دو لیتری کولا می‌نوشید. آن وقت زاک 227 کیلوگرم وزن داشت. وقتی در بیمارستان بستری شد، عادت های خوردن او تغییر کرد.

 این مرد گفته است: "در بیمارستان وضعیت جسمانی من بسیار وخیم بود و فکر می‌کردم که می‌میرم. من حتا یک نامه وداع به همسرم نوشتم. وقتی حالم بهتر شد تصمیم گرفتم یک پدر خوب برای فرزندم شوم".

وزن مور طی یک هفته در بیمارستان حدود 20 کیلوگرم کاهش یافت. پس از آن، او همچنان به کاهش وزن ادامه داد، کربوهیدرات ها، گوشت خوک و گوشت گاو را از رژیم غذایی خود حذف کرد. در ماه می 2014، وزن اوتا 177 کیلوگرم کم شد.

چاقی: عامل خطرناک برای جوانان مبتلا به کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
چاقی: عامل خطرناک برای جوانان مبتلا به کرونا

  پس از آن ، وی تحت عمل جراحی معده قرار گرفت. این عملیات پیچیده بود و هفت ساعت به طول انجامید. با این حال، به او کمک کرد تا آگست سال 2015 وزن خود را تا 77 کیلوگرم برساند.

وی سپس تصمیم به کشاورزی گرفت و شروع به پرورش حیوانات خانگی و همچنین رشد سبزیجات کرد. او تاهنوز از خوردن غذاهای حاوی شکر، سویا ، گندم و گلوتن خودداری می کند. مور تأکید می کند که هرگز به سالن ورزشی نرفته است ، زیرا در نزدیکی های خانه وی هیچ کلب ورزشی موجود نیست. وی معتقد است تنها چیزی که به او کمک کرد تا وزن خود را کم کند رژیم سخت غذایی بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала