Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد پیش‌نهاد وسوسه‌انگیز رئال برای کاماوینگا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی باشگاه رِن فرانسه می‌گوید که این تیم پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید را برای ادواردو کاماوینگا، پدیده جوان و نوظهور خود را رد خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، درخشش ادواردو کاماوینگا هافبک 17 ساله رن در فصل 2019/20 مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفت و رئال مادرید یکی از تیم های علاقه مند به جذب وی است.

فلورین موریس مدیر ورزشی رن به وضوح از علاقه باشگاه برای ادامه همکاری با ادواردو کاماوینگا برای فصل آتی خبر داد. موریس در مصاحبه با RMC Sport در این خصوص گفت:

View this post on Instagram

A post shared by WONDERKIDS (@wonderkids) on

 "در خصوص جدایی کاماوینگا بحثی نشده است. هرگز هیچ علاقه واقعی برای کاماوینگا وجود نداشته است. از زمان ورودم به رن در آوریل برایم واضح بود که پروژه مان با او پیش خواهد رفت. اگر رئال مادرید 80 میلیون یورو برای کاماوینگا پیشنهاد دهد، چه پاسخی خواهیم داد؟ جوابمان منفی خواهد بود. ما می خواهیم به همکاریمان با او ادامه دهیم، تا او همچنان در رن پیشرفت کند."

موریس با این وجود اذعان کرد ممکن است آینده کاماوینگا در تیمی دیگر رقم بخورد.

"باید توجه داشت که ممکن است کاماوینگا تمایل به رفتن و بازی در جای دیگری داشته باشد. من به صحبت های او گوش خواهم داد، اما در این لحظه او با رن قرارداد دارد و با آرامش خواهیم دید که وضعیت او در بازار نقل و انتقالات چگونه خواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала