Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد کردن پیش‌نهاد دورتموند توسط آلگری

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنا بر گزارش ها، ماسیمیلیانو آلگری پیشنهادی از بوروسیا دورتموند را برای پذیرش جایگاه سرمربی بعدی آنها رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، از امروز 1 جولای، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی پیشین یوونتوس زمان وفاداری اش به پایان می‌رسد، وی که سال گذشته از این سِمت اخراج شده بود به دلیل گرفتن حق وفاداری خود یک سال را استراحت کرد دیگر از طلسم قبلی خود در یوونتوس قرارداد ندارد.

و طبق گفته اسکای اسپورتس ایتالیا، دورتموند به آلگری پیشنهاد دو ساله برای جایگزینی لوسین فاوره را داده است، اما سرمربی ایتالیایی این تیم را با توجه به تصمیم خود برای رفتن به لیگ برتر، رد کرده است.

این گزارش حاکی است که این رویای آلگری برای مربیگری منچستریونایتد است و گفته می شود وی برای گام بعدی مربیگری خود حرکت به انگلیس را ترجیح می دهد.

با این حال این مربی 52 ساله، گزینه های خود را باز نگه می دارد، پس از 5 سال حضور در یوونتوس که در آن در هر فصلی که در این باشگاه حضور داشت، عنوان قهرمانی سری آ را کسب کردند، تابستان گذشته به پایان رسید.

با این حال، او علی رغم رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 و 2017، هنگامی که بانوی پیر به ترتیب برابر بارسلونا و رئال مادرید از دست داد، نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

آلگری پیش از مربیگری باشگاه های برتر ایتالیایی، از جمله آث میلان، کالیاری و ساسولو، و همچنین اخیرا یووه را داشته است.

فاوره سرمربی فعلی دورتموند در سال 2018 به دورتموند پیوست و در ابتدا با قراردادی دو ساله بود و سرمربی سوئیس سال گذشته قرارداد خود را تا سال 2021 تمدید کرد.

در اوایل هفته، به نظر می رسید مایکل زورک، مدیر ورزشی دورتموند تأیید کرد که فاور همچنان با باشگاه خواهد بود: "ما با این ترکیب وارد فصل جدید می شویم."

در همین حال، آلگری پیش از این با آرسنال و یونایتد نیز ارتباط داشته است.

وی در سال 2017 ادای احترامی درخشان از سر الکس فرگوسن دریافت کرد، که در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت که آلگری بهترین مربی ایتالیایی است، قادر به استحکام دفاعی و تهاجمی یوونتوس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала