Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لباس جدید چلسی رونمایی شد + عکس

© AP PhotoChelsea FC fans
Chelsea FC fans - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه چلسی از لباس جدید خانگی خود پرده برداشت که دارای سه حمایت مالی است و از آن امشب استفاده خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال چلسی لباس‌های جدید خود را برای فصل 2020-21 رونمایی کرد که برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر امشب مقابل وستهام‌یونایتد و همچنین در بازی‌های باقی‌مانده فصل از آن استفاده خواهد کرد.

پیراهن جدید نشانه آغاز همکاری این باشگاه با شرکت مخابرات 3 است، زیرا روابط آبی‌ها با "یوکاهاما  تایرز" روز سه‌شنبه به پایان رسید.

چلسی هنوز هفت بازی در لیگ برتر دارد و همچنان این تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر منچستریونایتد حضور دارد و نیز این تیم در دور برگشت بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد یافت.

پیراهن آبی "با شکوفه‌های حاشیه‌ای تزئین شده است" از جمله پیراهنی که با "CFC" مونوگرافی شده و از "ارتباط طولانی مدت غرب لندن با خیاط‌های استاد و کاردستی نفیس آنها الهام گرفته است."

تامی ابراهام مهاجم این باشگاه می‌گوید: "این لباس واقعا هوشمندانه برای چلسی ساخته شده است."

هواداران در رسانه‌های اجتماعی با دیدگاه‌های مختلفی واکنش نشان دادند و به طور کلی از این لباس را در حالی‌که با آرم 3 در پیش سینه آراسته شده، ستایش نکرده اند.

در حال حاضر چلسی در رده چهارم جدول قرار دارد و نسبت به لستررده سومی تنها یک امتیاز فاصله دارد.

علاوه بر لباس جدید، امروز نیز شروع قرارداد تیمو ورنر و حکیم زیچ در چلسی است زیرا آنها به طور رسمی در تاریخ 1 جولای به این باشگاه می‌پیوندند هرچند که برای بازی‌های ادامه فصل در دسترس نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала