Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول نیازی به تونل افتخار سیتی ندارد

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч "Рубин" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч Рубин - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلوپ سرمربی لیورپول میگوید که این تیم نیازی به تونل افتخار منچسترسیتی در دیدار پنج شنبه شب ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست هفته گذشته منچسترسیتی در مقابل چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج، لیورپول این فرصت را به دست آورد تا پس از ۳۰ سال قهرمان لیگ برتر انگلستان شود.

پس از این اتفاق پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی نیز گفته بود که حریفان وی یعنی لیورپول لیاقت استقبال سنتی و گارد (تونل) افتخاری را دارند و این تیم به قهرمانان جدید جدید ادای احترام خواهد کرد.

 اما خودِ یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تاکید می‌کند که لیورپول برای جشن موفقیت اخیر خود نیاز به تونل و گارد افتخاری ندارد.

کلوپ صحبت در روز چهارشنبه بعد از ظهر، اعتراف کرد: "من مطمئن نیستم که آیا تا به حال چنین حالتی (گارد افتخاری) را داشته ام. مدتها پیش در آلمان بود. نمی دانم این یک سنت در آلمان است یا خیر. این یک ژست خوب است، 100 درصد.

صادقانه بگویم: "من به آن احتیاج ندارم. ما به آنجا می رویم تا فوتبال بازی کنیم و برنده شویم، ما اتفاقی را که یک هفته قبل افتاد را جشن نمی گیریم."

کلوپ و بازیکنانش می توانند در هر 7 بازی باقی مانده خود انتظار نگهبان (تونل) افتخار را داشته باشند، اگرچه هنوز تأیید نشده است. آنها عنوان قهرمانی را در زودترین فرصت به دست آورده اند، زیرا 23 امتیاز از سیتی بیشتر دارند.

اظهارات کلوپ و دنی مورفی، هافبک پیشین لیورپول، این سنت را "مزخرف" خوانده و سپس از "انتخاب ضعیف کلمه" عذرخواهی می کند.

در اوایل این هفته در TalkSport ، وی گفت: "این ادای احترام ، کار درستی است، پیامی که می خواهید به دنیای فوتبال بفرستید که وقتی کسی برنده می شود، به شما احترام و لطف می کنید.

View this post on Instagram

A post shared by info bola baru (@infobola_baru) on

واقعیت این است که سیتی روز پنجشنبه این کار را انجام خواهد داد، تواضع نشان خواهد داد ، گفتن " خوبی" به لیورپول و قدردانی از کیفیت آنها. من فکر می کنم این یک بار مزخرف است.

"من نمی دانم از کجا شروع شده است و چرا شروع شده است، از انجام این کار احساس ناراحتی می کنم. من می خواهم این کار را انجام دهم زیرا شما باید این کار را انجام دهید، اما من نمی خواهم این کار را انجام دهم، زیرا این کار با اخلاص انجام نمی شود.

"اگر من یک بازیکن لیورپول بودم و یونایتد لیگ را بدست می‌آورد، می دانید که آنها از شما بهتر هستند، به آن احترام می گذارید و تمام تلاش خود را می کنید تا مثل آنها باشید، بنابراین آنها می دانند که به آنها احترام می گذارید.

هواداران نمی خواهند شما این کار را انجام دهید ، بازیکنان واقعاً نمی خواهند آن را انجام دهند، این همه برای تأثیر است و به معنای چیزی نیست.

"کوین دی بروین که احتمالاً بهترین هافبک در جهان است، و او دستش را می بندد و به بازیکنانی که حتی نمی توانند کفش‌های او را بپوشند، نگهبان افتخار می دهد."

اما وی پس از مواجهه با انتقاد، در پستی در اینستاگرام خود عقب نشینی کرد ، نوشت: 'دیروز درtalksport بحث در مورد مفهوم تونل افتخار، من از انتخاب ضعیف کلمات استفاده کردم و در رابطه با هافبک پیشین لیورپول از آنها عذرخواهی می کنم.

فقط برای روشن شدن من چیزی جز تحسین و احترام به همه بازیکنان لیورپول و دستاوردهای باورنکردنی آنها در 2 سال گذشته ندارم.

"من از یک عبارت پرتلاطم نابجا که فکر نمی‌شد از آن متنفر باشد، متنفر نیستم تا دلالت دیگری داشته باشد. من مطمئناً همیشه وقتی که تلویزیون و رادیو را زنده انجام می دهم این کار را به درستی انجام نمی دهم، اما همیشه دست خود را نگه می دارم و وقتی نمی خواهم عذرخواهی کنم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала