کشته شدن 13 تن در انفجار مهیب یک مرکز درمانی تهران

© Sputnik / Vladimir Fedorenko کشته شدن 13 تن در انفجار مهیب یک مرکز درمانی تهران
 کشته شدن 13 تن در انفجار مهیب یک مرکز درمانی تهران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صدای یک انفجار مهیب شامگاه روز (سه‌شنبه30 جون) تهران را لرزاند و دود گسترده‌ای به آسمان رفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل العربیه، در نتیجه این حادثه که در درمانگاه سینا اطهر تهران رخ داده و منجر به تخریب تعدادی از ساختمان‌های اطراف و کشته 13 تن شد.

یرج حریرچی، قائم مقام و معاون کل وزیر بهداشت ایران در گفتگو با شبکه خبر ایران تعداد کشته‌های این انفجار را 13 نفر اعلام کرد.

حال برخی مجروحان وخیم گزارش شده و با توجه به شدت جراحات احتمال افزایش شمار قربانیان این انفجار مهیب دور از ذهن نیست

این انفجار در منطقه تجریش در شمال تهران رخ داد. هنوز درباره دلایل و ماهیت این انفجار اطلاعاتی در دست نیست و هنوز هیچ مقام مسئولی درباره این حادثه اظهار نظر نکرده است.

ویدئوهایی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد آتش‌سوزی مهیب تهران در یک مرکز درمانی رخ داده که به گفته شاهدان عینی تعداد زیادی بیمار در آنها حضور دارند.

این حادثه در که گفته شده در نتیجه انفجار کپسول گاز رخ داده، 3 نفر مصدوم شده‌اند. در پی این انفجار مهیب آتش‌سوزی گسترده‌ای رخ داده و بخشی از ساختمان‌های اطراف تخریب شده‌اند.

براساس همین گزارش‌ 13 نفر در نتیجه این انفجار جان باختند و تعداد هنوز نامشخصی زخمی شدند.

برخی رسانه‌های ایران مانند شفقنا پیشتر درباره احتمال کشته شدن تعدادی از افرادی که در طبقات زیرین این مرکز پزشکی قرار دارند، هشدار داده بودند.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران محل حادثه را یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی در پایین تر از میدان قدس تهران خواند و درباره جزئیات این حادثه گفت: «البته احتمال بروز انفجار نیز با وجود کپسولهای اکسیژن در محل حادثه وجود دارد اما هنوز جزئیات دقیق این حادثه مشخص نیست.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала